// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۴

احتمال بازسازی نسخه‌های بدون شماره رزیدنت ایول در آینده

شرکت کپکام در حال بحث‌وگفتگو درباره ریمیک بازی‌های رزیدنت ایول بدون شماره مجموعه است.

شرکت کپکام چندین ریمیک از مجموعه Resident Evil عرضه کرده است و غیر از ریمیک رزیدنت ایول ۳، نظرات درباره این بازسازی‌ها مثبت بوده است. اما از آنجایی‌که این شرکت تنها چهار بازی از خط اصلی مجموعه را ریمیک کرده، آیا احتمال دارد در آینده شاهد بازسازی برخی از بازی‌های بدون شماره این سری باشیم؛ به‌خصوص آثاری‌که به‌عنوان بخشی از خط اصلی داستانی تلقی می‌شوند؟

همان‌طور که در اغلب موارد درباره کپکام صادق است مخصوصا در ارتباط با مجموعه نام‌برده، چنین اتفاقی دور از ذهن نیست. در یک جلسه پرسش‌وپاسخ با سهام‌داران، وقتی این سؤال از ناشر ژاپنی پرسیده شد، کپکام پاسخ دقیقی نداد؛ اما اظهار کرد در حال بحث و گفت‌وگو پیرامون آثار آینده است. شرکت نام‌برده در پاسخ به این سؤال که آیا تنها برای ریمیک بازی‌های خط اصلی مجموعه برنامه دارید، گفت: «ما درباره گسترش آینده این سری در حال بحث هستیم تا جامعه عظیمی بتوانند از آن لذت ببرند».

مدت زیادی است تقاضای زیادی برای بازسازی Resident Evil: Code - Veronica وجود دارد؛ به‌خصوص اینکه ظاهرا این بازی غیر از اسمش، رزیدنت ایول ۳ اصلی است و خود RE 3 یک داستان فرعی تلقی می‌شود. اما کپکام طی چند سال گذشته بارها گفته است فعلا برنامه‌ای برای بازسازی این نسخه ندارد.

همچنین رزیدنت ایول زیرو هم موجود است که شاید محبوب‌ترین نسخه سری نباشد، اما جزو خط داستانی اصلی است. به‌علاوه چون ریمیک Resident Evil 4 امسال عرضه شد، شاید اکنون نوبت رزیدنت ایول ۵ باشد که بازسازی شود؛ هرچند بازسازی مجدد رزیدنت ایول اصلی هم برای طرفداران این مجموعه اتفاقی شیرین خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده