نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

بازی Exoprimal در زمان عرضه از پارتی کراس-پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند

بازی Exoprimal از کراس-پلی پشتیبانی می‌کند، اما کاربران ایکس باکس و فروشگاه ویندوز امکان تشکیل پارتی با کاربران پلی استیشن و استیم را ندارند.

بازی Exoprimal در اواخر هفته جاری روانه بازار می‌شود و یک تجربه اکشن کو-آپ PvEvP هیجان‌انگیز برای شکار دایناسور را برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورد. این بازی به‌همراه Street Fighter 6 یکی از اولین آثار کپکام به‌شمار می‌آیند که از کراس-پلی در ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر پشتیبانی می‌کنند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که متأسفانه اگر دوستانی در پلتفرم‌های دیگر دارید، قادر به تشکیل پارتی با آن‌ها نخواهید بود.

توسعه‌دهنده Exoprimal اخیرا با انتشار یک توئیت توضیح داد که قابلیت کراس-پلی از نخستین روز عرضه بازی در دسترس خواهد بود، اما امکان تشکیل پارتی مختص اکوسیستم هر پلتفرم است. به‌عبارت دیگر، کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و فروشگاه ویندوز قادر به تشکیل پارتی با یکدیگر خواهند بود، ولی انجام این کار با بازیکنان پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و استیم امکان‌پذیر نخواهد بود.

این اهمال به‌ویژه برای کاربران استیم خودنمایی می‌کند. زیرا آن‌ها قادر به تشکیل پارتی با هیچ یک از کاربران سایر پلتفرم‌ها و فروشگاه‌ها نخواهند بود. با اینکه این شاید مشکل بزرگی نباشد، اما فقدان پارتی کراس-پلی به‌توعی مانند یک کوتاهی از سوی سازندگان به‌نظر می‌رسد. باید دید که آیا در آینده تغییری در این زمینه صورت می‌گیرد یا خیر.

بازی Exoprimal در تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۲ (۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳) در دسترس کاربران ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی از همان روز نخست عرضه به گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی مایکروسافت می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به تجربه آن بپردازند. کپکام رأس ساعت ۳:۰۰ بامداد ۲۰ تیر به‌وقت ایران یک شوکیس تازه برگزار می‌کند و جزئیات بیشتری از این بازی را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده