// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷

امکان مجدد خرید ایکس باکس گیم پس با ۱ دلار

مایکروسافت بار دیگر معامله خرید گیم پس با ۱ دلار را بازگردانده است؛ هرچند این قیمت مختص پی‌سی گیم پس و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت است.

اخیرا شرکت مایکروسافت از افزایش قیمت اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس در چندین بازار در سراسر جهان پرده برداشته بود. اما اکنون با گذشت مدت کوتاهی از اعلام این تصمیم افزایش قیمت گیم پس، شرکت مایکروسافت بار دیگر یک پیشنهاد عالی و مقرون به‌صرفه برای سرویس خود ارائه داده است.

در سال میلادی جاری بود که قیمت ۱ دلاری گیم پس برای مشترکان جدید حذف شد؛ هرچند اکنون این امکان بازگشته است. مشترکانی که پیش از این عضو سرویس بوده و مدتی می‌شوند دیگر نیستند به‌همراه مشترکین جدید می‌توانند برای ماه اول تنها با یک دلار اشتراک این سرویس را خریداری کنند. البته از ماه‌های بعدی این نرخ به قیمت عادی باز خواهد گشت.

گفتنی است این پیشنهاد تنها برای پی‌سی گیم پس و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت در دسترس قرار دارد و اگر می‌خواهید یک اشتراک معمولی روی کنسول خود خریداری کنید، برای ماه اول با قیمتی کاهش یافته رو‌به‌رو نخواهید شد. هنوز مشخص نیست این قیمت تا چه‌زمانی پا بر جا خواهد بود؛ هرچند فعلا و تا زمان موجود بودن آن، از نظر مالی پیشنهاد بسیار مناسبی است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده