نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

تاسیس استودیوی جدید سازنده‌ی Hitman در انگلستان

IO Interactive از تأسیس استودیو جدید خود در انگلستانی برای کمک به ساخت بازی جیمز باند خبر داده است.

روز گذشته استودیوی دانمارکی IO Interactive که به‌عنوان سازنده‌ی سری مخفی‌کاری محبوب Hitman شناخته می‌شود، از تأسیس استودیوی جدیدی در بریتانیا خبر داد.

کار روی پروژه‌های متفاوت در دست توسعه‌ی IO Interactive مانند دو پروژه‌ی معرفی نشده‌ Project 007 و Project Fantasy به‌عنوان هدف اصلی این استودیو که در شهر برایتون انگلستان مستقر است، معرفی شده است.

هاکان ابراک، مدیرعامل فعلی IO Interactive در این‌باره می‌گوید: «برای تأسیس استودیوی جدیدمان در شهر برایتون؛ یعنی جایی که پتانسیل زیادی برای گسترش تیم ما فوق‌العاده‌ی ما و جذب استعدادهای بریتانیا در صنعت بازی دارد، بسیار هیجان‌زده هستیم. ما همواره و مشتاقانه به‌دنبال افزایش ظرفیت‌های تولیدی خود در مناطق و کشورهای جدید هستیم و باور داریم IO Brighton مقصدی به‌شدت مطلوب و مناسب برای این هدف به‌حساب می‌آید».

ابراک همچنین می‌گوید محل فعلی این شعبه فاصله‌ی چندانی با استودیوی فیلم‌سازی Pinewood Studios که محل فیلم‌برداری و تولید فیلم‌های سری جیمز باند شناخته می‌شود ندارد و پیش از این توسعه‌دهندگان این استودیو، تجربه‌ی بازدید از مراحل پشت‌صحنه‌ی تولید این آثار و تصویربرداری از نمونه‌های اولیه‌ی اتومبیل مشهور این سری را داشته‌اند.

این چهارمین استودیوی جدید پس از تأسیس شعبه‌های ترکیه (استانبول)، سوئد (مالمو) و اسپانیایی (بارسلونا) آی‌او اینتراکتیو در سال‌های گذشته به‌حساب می‌آید. سال گذشته شرکت Hangar 13 نیز از تأسیس استودیوی جدید خود در شهر برایتون بریتانیا خبر داده بود، که ظاهرا قرار است رهبری مراحل توسعه‌ی قسمت چهارم بازی مافیا را برعهده داشته باشد.

مدیر این شرکت در ادامه می‌گوید تمامی توسعه‌دهندگان و هنرمندان این مجموعه می‌توانند فارغ از اینکه در کدام شعبه یا کشور مستقر هستند، به‌صورت دورکار یا مستقیم روی هر یک از سه پروژه‌ی بزرگ در دست توسعه‌ی IO Interactive کار خود را ادامه دهند. همچنین هدف فعلی برای این شعبه، رساندن توسعه‌دهندگان این استودیو به حدود ۴۰۰ بازی‌ساز در ۱۸ ماه آینده اعلام شده است. پشتیبانی از قسمت سوم بازی‌های Hitman، پروژه‌ی 007 و بازی آنلاین نقش آفرینی و فانتزی جدید این شرکت که در همکاری با مایکروسافت مراحل ساخت خود را آغاز کرده است، در حال حاضر به‌عنوان پروژه‌های اصلی مجموعه‌ی پنج استودیویی IO Interactive برای سال‌های آینده محسوب می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده