نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

تایید مجازات بازیکنانی که از باگ‌ The Division 2 برای پیشرفت استفاده کردند

سازندگان The Division 2 می‌خواهند بازیکنانی را که از باگ حالت Descent برای پیشرفت سواستفاده کرده‌اند، مجازات کنند.

سال پنجم محتوای پس از عرضه بازی The Division 2 در ماه گذشته شروع شد که با خود یک حالت جدید روگ‌لایت و PvE به نام Descent به همراه داشت. باتوجه‌به اینکه پیشرفت در این مرحله و رسیدن به بخش پایانی آن با چالش زیادی همراه است، عده‌ای از بازیکنان شروع به سواستفاده از یک باگ کردند. این باگ به آن‌ها امکان اضافه شدن به تیم بازیکنان دیگری را می‌داد که در میانه مسیر هستند و از این طریق می‌توانستند به امتیاز و پاداش‌های اضافی دست یابند.

حال استودیو Massive Entertainment در یک بیانیه اعلام کرد اقدام‌های سخت‌گیرانه‌ای برای برخورد با این دسته از بازیکنان انجام خواهد داد. این توسعه‌دهنده گفت: «ما این موارد را بسیار جدی می‌گیریم و متعهد به حفظ شرایط بازی منصفانه و لذت‌بخش برای همه بازیکنان هستیم. ما داده‌ها را به‌طور کامل بررسی کردیم و به شناسایی افرادی پرداختیم که به‌طور سیستمی از این باگ سواستفاده کردند».

مسیو اینترتینمنت تایید کرد مجازات‌های مناسبی را برای این دسته از بازیکنان در نظر دارد. در اولین قدم، این گیمرها با محرومیت دو هفته‌ای از تجربه بازی The Division 2 روبه‌رو خواهند شد. علاوه‌بر این، حساب‌های تحریم‌شده علامت مخصوصی دریافت می‌کنند تا با مشاهده تخلف بیشتر، مدت مجازات و تعلیق حساب آن‌ها افزایش یابد.

توسعه‌دهنده در ادامه خاطرنشان کرد حساب بازیکنانی را که چند تخلف داشته باشند، به‌صورت دائمی مسدود می‌کند. درنهایت میزان پیشرفت بازیکنانی که از این باگ سواستفاده کرده بودند، حذف خواهد شد تا عدالت برای دیگر بازیکنان رعایت شود. مسیو اینترتینمنت در این‌باره گفت: «ما معتقدیم اطمینان از اینکه همه بازیکنان فرصت‌های برابر برای موفقیت و رقابت در بازی داشته باشند، بسیار مهم است».

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی دیویژن ۲ را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده