// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

حضور کونامی، اسکوئر انیکس، کپکام و چند شرکت دیگر در توکیو گیم شو ۲۰۲۳

با نزدیک شدن به برگزاری توکیو گیم شو ۲۰۲۳، فهرست شرکت‌های حاضر در این مراسم به‌صورت رسمی اعلام شد.

توکیو گیم شو ۲۰۲۳ رسما از تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) تا ۲۴ سپتامبر (۲ مهرماه) هم به‌صورت حضوری و هم به شکل دیجیتالی برگزار خواهد شد. درحالی‌که تنها حدود دو ماه و نیم تا زمان برگزاری این مراسم باقی مانده، اسامی شرکت‌های حاضر در این همایش به‌صورت رسمی اعلام شدند.

در فهرست شرکت‌های حاضر در توکیو گیم شو امسال، نام چندین و چند ناشر و استودیو بزرگ به چشم می‌خورد؛ از جمله کونامی، اسکوئر انیکس، کپکام، باندای نامکو، کوئی تکمو، سگا، اتلوس و مایکروسافت در این مراسم حضورشان به‌طور قطعی اعلام شده است. اگرچه نام پلی استیشن هم در بین حضار به چشم می‌خورد، اما تنها شاهد حضور شرکت سونی در بخش بازی‌های مستقل مراسم خواهیم بود. همچنین، شرکت نینتندو هم فقط در قسمت تجاری حضور خواهد داشت.

با این اوصاف انتظار می‌رود تا بیشتر شاهد انتشار اطلاعاتی از آثار شرکت‌هایی مثل کونامی و اسکوئر انیکس در این مراسم باشیم. این احتمال وجود دارد تا کونامی نمایش جدید یا اطلاعات بیشتری از آثاری همچون ریمیک سایلنت هیل ۲، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 را منتشر کند. از طرفی دیگر، اسکوئر انیکس هم در حال کار روی بازی‌های Final Fantasy 7 Rebirth و Kingdom Hearts جدید است. به همین دلیل باید انتظار انتشار اطلاعات بیشتر از این آثار را داشته باشیم.

سگا و اتلوس هم احتمالا با آثاری مثل Persona 3 Reload، Persona 5 Tactica، Metaphor: ReFanatazio، Like a Dragon Gaiden و Like a Dragon: Infinite Wealth در مراسم حضور پیدا خواهند کرد. در همین حال شاید کپکام از محتوای پس از انتشار Street Fighter 6 یا بسته‌ی الحاقی Separate Ways بازی Resident Evil 4 رونمایی کند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده