نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴

فاش شدن ویدیو تازه گیم پلی بازی Forza Motorsport

یکی از کاربران توئیتر با نام Forzaclick ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport استودیو Turn 10 به بیرون درز کرده است. این ویدیو که توسط یکی از کاربران توئیتر با نام Forzaclick به اشتراک گذاشته شد، حدود ۳۰ ثانیه از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد. این ویدیو نگاهی اجمالی به عناصر مختلف فورزا موتوراسپورت در مسیر مسابقه و موارد دیگری دارد که بازیکن‌ها می‌توانند از این بازی شبیه‌ساز رانندگی انتظار داشته باشند.

بازی Forza Motorsport یک ریبوت برای مجموعه خواهد بود که تنها برای سخت‌افزارهای نسل فعلی توسعه می‌یابد. ترن ۱۰ در بخش پرسش‌های متداول درباره این بازی گفت: «فورزا موتوراسپورت از تمام قدرت و توان کنسول‌های ایکس باکس استفاده می‌کند و زیباترین و پیشرفته‌ترین بازی ما خواهد بود». این بازی در ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم و در ایکس باکس سری اس با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم اجرا می‌شود.

کریس ایسکی، کارگردان Forza Motorsport قبلا اعلام کرد که قابلیت ری-تریسینگ بی‌وقفه در طول روند بازی فعال خواهد بود و محدود به حالت عکاسی یا بازپخش‌ها نیست. فورزا موتوراسپورت برای انتشار در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۳) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی در همان روز انتشار در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده