// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۷

ویدیو بازی Project CARS 4 لو رفت

یک ویدیو از بازی ریسینگ Project CARS 4 استودیو Slightly Mad که روند ساخت آن توسط الکترونیک آرتز لغو شد، فاش شده است.

استودیو Slightly Mad توانست با مجموعه Project CARS چند بازی ریسینگ خوب را تحویل دهد و برای مدتی روی نسخه چهارم این سری هم کار کرد. اما در نوامبر گذشته شرکت الکترونیک آرتز، مالک کدمسترز که شرکت مادر استودیو نام‌برده است، اعلام کرد کار روی آینده‌ی سری پروجکت کارز متوقف خواهد شد. طبیعتا نسخه چهارم به همین شکل از بین رفت.

با اینکه آینده برای این مجموعه تاریک به نظر می‌رسد، اما اکنون حداقل ویدیو جدید از مراحل بسیار اولیه ساخت Project CARS 4 فاش شده که نشان‌دهنده ویژگی‌های حاضر در این بازی است. این ویدیو توسط کانال یوتیوب Game Over Tapes پخش شد و برخی از کانسپت‌های اولیه درون بازی مثل رابط کاربری ۳ بعدی آن را نشان می‌دهد. کریستین مک‌موران قبل از لغو توسعه Project CARS 4 مشغول طراحی رابط‌کاربری بازی بود. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بعد از اعلام کنار گذاشتن مجموعه مدنظر در سال گذشته، هنوز الکترونیک آرتز یا استودیو Slightly Mad درباره‌ی پروژه‌های آینده این استودیو صحبتی نکرده‌اند. پس از این اعلامیه یان بل، موسس سابق استودیو گفت به‌دنبال استخدام سازندگان این سری برای Mildly Annoyed Games، استودیو جدید خود و بازی ریسینگ آن است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده