نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

جدایی سه بازی دیگر از سرویس گیم‌ پس در ماه جولای ۲۰۲۳

بازی‌هایی مانند Spelunky 2، در هفته‌های آینده از دسترس دارندگان سرویس گیم‌ پس خارج می‌شوند.

با آغاز ماه ژوئیه‌ی ۲۰۲۳، مایکروسافت عنوان بازی‌هایی که در این ماه از سرویس گیم‌پس خارج می‌شوند را اعلام کرده است که در آن شاهد خروج بازی دوبعدی روگ‌لایک تحسین‌شده‌ی استودیوهای Mossmouth و BlitWorks از این سرویس هستیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، سه بازی Exo One ،Paw Patrol The Movie: Adventure City Calls و Spelunky 2 اولین خروجی‌های گیم‌ پس برای ماه ژوئیه ۲۰۲۳ به‌حساب می‌آيند که قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) از این سرویس اشتراک بازی حذف شوند.

البته مطابق روال هر ماه سرویس گیم‌ پس، باید منتظر ترک بازی‌های دیگری در نیمه‌ دوم ماه ژوئیه ۲۰۲۳ نیز باشیم. همچنین طی روزهای آینده باید منتظر معرفی فهرست اولین بازی‌های نیمه اول ماه ژوئیه نیز باشیم.

انتشار Spelunky و Spelunky 2 برای نینتندو سوییچ در تابستان ۲۰۲۱

هنوز اطلاعات زیادی از بازی‌های در راه سرویس گیم‌ پس برای ماه ژوئیه منتشر نشده است، اما طبق معرفی‌های قبلی، می‌دانیم که پنج بازی Arcade Paradise ،Sword and Fairy 7 Techtonica ،The Wandering Village ،Venba و بازی شوتر آنلاین کپکام با نام Exoprimal از جمله بازی‌هایی هستند که قرار است در روزهای مختلفی از این ماه در دسترس دارندگان سرویس گیم‌ پس روی پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس قرار بگیرند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده