// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۷

امیدواری و هیجان خالق Fable برای بازی جدید این مجموعه

پیتر مولینیو درباره نسخه جدید بازی Fable ساخته استودیو پلی‌گراند صحبت کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین نمایش‌های مراسم ایکس باکس، تریلر جدیدترین بازی Fable بود. پس از مدتی طولانی سکوت خبری، یک تریلر که ترکیبی از صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی بود از این بازی منتشر شد. در این تریلر ریچارد آیواد هم حاضر بود که نقش یک غول تقریبا عصبی را بازی می‌کرد.

اکنون یکی از نویسندگان رسانه GameReactor فرصت مصاحبه با پیتر مولینیو، پدر مجموعه فیبل را داشت که در زمان حضور در استودیو Lionhead که اکنون منحل شده، روی سه نسخه اصلی از این سری فانتزی درکنار مجموعه‌ای از اسپین-آف‌ها کار کرد.

پیتر مولینیو، خالق مجموعه Fable

در مراسم Gamelab بارسلونا از او درباره این تریلر پرسیده شد که مولینیو گفت: «فکر می‌کنم اجرای ریچارد عالی بود و وسواس او درمورد سبزیجات حس فیبل را منتقل می‌کرد. می‌دانید، مسئله فیبل این است که باید به یاد بیاورید؛ من به‌ خاطر دارم که وقتی در حال طراحی فیبل بودیم ما همه موافق بودیم فیبل به‌خاطر کارهای بازیکن خنده‌دار خواهد بود. چون جوک‌های زیادی داشت خنده‌دار نیست. درواقع اصلا جوکی نداشت؛ اما چون به بازیکن اجازه می‌دادیم در روش‌های مضحک پاسخ دهد جالب بود. این مسخرگی در تریلر حاضر بود».

او ادامه داد: «مانند شما، من هم دوست داشتم گیم‌پلی بیشتری ببینم؛ اما وقتی قهرمان داستان توپ آتشی را پرتاب کرد، آن صحنه را خیلی دوست داشتم. عاشق حس تاثیری بودم که منتقل کرد. پس امید زیادی به این بازی دارم».

بازی Fable قرار است در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود. بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. بازی فیبل توسط استودیو پلی‌گراند گیمز ساخته می‌شود.


منبع GameReactor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده