نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

بازی Alan Wake 2 سیستم قطع عضو ندارد

به‌گفته کارگردان جلوه‌های بصری Alan Wake 2، این بازی سیستم قطع عضو ندارد و در عوض روی وحشت جسمانی تمرکز خواهد داشت.

تیم رمدی اینترتینمنت قصد دارد بازی Alan Wake 2 را به سمت یک تجربه وحشت بقای کامل ببرد و برای موفقیت در رسیدن به این هدف از فیلم‌های ترسناک معاصر و هنری الهام می‌گیرد. در گذشته کارگردان این بازی توضیح داد که رمدی تمایل دارد به‌جای تمرکز روی خشونت و جامپ اسکر، بیشتر به اتمسفر و حس وحشت بپردازد.

حال یوهانس ریشتر، کارگردان جلوه‌های بصری رمدی در گفت‌وگو با مجله PLAY توضیح داد بازی آلن ویک 2 سیستم قطع عضو ندارد. وی در این‌باره افزود: «ما هیچگونه قطع عضوی نخواهیم داشت. با اینکه الن ویک 2 از المان‌های وحشت جسمانی دوری نخواهد کرد، اما ما به مراتب بیشتر روی ایجاد فضای وحشت و ترس‌های روانی تمرکز داریم. پیاده‌سازی سیستم قطع عضو روی انجین نورث‌لایت واقعا دشوار است».

به نظر می‌رسد عنصر ترس جسمانی برای توسعه‌دهندگان به مراتب از قطع عضو، جذاب‌تر باشد. نسخه اول مجموعه روی نیروی تاریکی تمرکز داشت و روایتی از درگیری درونی الن ویک و نبرد دشوار با خود را ارائه می‌کرد. حال باید منتظر ماند و دید که در داستان دنباله، توسعه‌دهندگان چگونه وحشت جسمانی و درگیری درونی شخصیت‌ها را به نمایش خواهند گذاشت.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این ویدیوگیم فقط به‌صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و استودیو Remedy دلیل این تصمیم را داشتن فرصت بیشتر برای بهینه‌سازی و کاهش هزینه تولید می‌داند.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده