// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹

ملاقات رئیس پلی استیشن با هیدئو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding 2

به‌تازگی جیم رایان، رئیس پلی استیشن از استودیو کوجیما پروداکشنز، سازنده Death Stranding 2 بازدید کرده است.

مسافرت مدیران بالارده‌ی پلی استیشن به سراسر جهان عجیب نیست؛ زیرا آن‌ها به تیم‌های فرست-پارتی خود سر می‌زنند تا ببیند اوضاع چگونه است. برهمین اساس، به‌تازگی رئیس پلی استیشن ملاقاتی از استودیو کوجیما پروداکشنز داشته است. با اینکه این استودیو یکی از سازندگان فرست-پارتی سونی نیست، اما Death Stranding 2، بازی جدید آن‌ها توسط سونی منتشر خواهد شد و این بازدید عجیب نیست.

جیم رایان به بازدید تیم هیدئو کوجیما واقع‌در ژاپن رفته است و در ورودی مشهور این استودیو هم با این کارگردان خوش‌نام عکسی گرفته است. همچنین آن‌ها یک سویشرت مشابه هم پوشیده‌اند.

ملاقات جیم رایان، رئیس پلی استیشن با هیدئو کوجیما، سازنده Death Stranding 2

احتمالا رایان به این استودیو رفته است تا اوضاع ساخت Death Stranding 2 را دنبال کند. فعلا از این بازی موارد زیادی نمی‌دانیم. بازی ۶ ماه پیش معرفی شد و از آن موقع تاکنون بیشتر شاهد تایید حضور افراد مشهور در بازی بوده‌ایم. قرار است درکنار بازگشت نورمن ریداس، لی سیدو و تروی بیکر، ال فانینگ هم به Death Stranding 2 اضافه شود؛ هرچند نقش او در این دنباله مشخص نیست.

آیا شما درباره بازی Death Stranding 2 هیجان‌زده هستید؟ به‌نظر شما کوجیما درباره بازه احتمالی عرضه این بازی با رایان سخن گفته است، یا حتی او هم از این موضوع بی‌خبر است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده