نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۶

فروش بازی Final Fantasy 16 به بیش از سه میلیون نسخه رسید

به‌تازگی استودیو اسکوئر انیکس آمار فروش بازی Final Fantasy 16 را به اشتراک گذاشته است.

مدت زمان زیادی از انتشار رسمی بازی Final Fantasy 16 روی کنسول پلی استیشن ۵ نگذشته است. جدیدترین نسخه بازی فاینال فانتزی توانسته با نقدها مثبت و تحسین منتقدان مواجه شود. حالا در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Final Fantasy 16 تا به امروز بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. عدد اعلام‌شده مجموع فروش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال است. از طرفی دیگر نیز باید گفت بازی فاینال فانتزی ۱۵ در ۲۴ ساعت اول زمان عرضه خود به فروش پنج میلیون نسخه‌ای دست یافته بود.

نگاه خشمگین کلیو در بازی Final Fantasy 16

وظیفه توسعه جدیدترین نسخه سری بازی‌های فاینال فانتزی برعهده‌ی استودیو Creative Business Unit 3 بوده است. روایت قصه این اثر در Valisthea رخ می‌دهد. قلمرو‌های مختلف در حال جنگیدن بایکدیگر بوده و کاربران کنترل کاراکتر کلایو را در دست خواهند داشت. سازندگان این اثر تا قبل از عرضه رسمی آن با انتشار تریلرهای مختلف از مکانیزم‌های موجود در گیم‌پلی این بازی رونمایی کردند.

در طول مسیر پیشبرد بازی کاراکترهای مختلفی مثل Jill Warrick ،Cidolfus Telamon و Torgal پروتوگانیست بازی Final Fantasy 16 را کمک خواهند کرد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟‌ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده