نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom؛ پرفروش‌ ترین بازی مه ۲۰۲۳ ایالات متحده

انحصاری موفق کنسول نینتندو سوییچ در حال حاضر به‌عنوان دومین بازی پرفروش سال جاری میلادی در ایالات متحده شناخته می‌شود.

در جریان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که مدت زمان زیادی از عرضه رسمی آن نگذشته است، لقب پرفروش‌ترین بازی ایالات متحده برای ماه می سال ۲۰۲۳ میلادی را به خود اختصاص داده است. طبق داده‌های ارائه‌شده توسط تیم Circana، این اثر جهان‌باز نینتندو که تنها پس از گذشت سه روز از زمان انتشار رسمی موفق به فروش ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان شد، پس از بازی Hogwarts Legacy لقب دومین بازی پرفروش سال تبدیل را با خود به دوش می‌کشد. جالب است بدانید آمار اعلام‌شده شامل فروش نسخه‌های دیجیتال این ویدیوگیم نمی‌شود.

از طرفی دیگر نیز، عرضه دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild روی فروش این بازی نیز تاثیر گذاشته است. این اثر در فهرست ۲۰ بازی پرفروش ماه مه رتبه ۱۳ را به خود اختصاص داده است. همچنین می‌توانیم به آثاری مانند نسخه ریمیک رزیدنت ایول ۴، دد آیلند ۲، استاروارز جدای: سروایور و هاگوارتز لگسی اشاره کنیم که در رتبه‌های بالا جدول موردنظر قرار دارند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این جدول را مشاهده کنید.

جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ایالات متحده در ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی

از لحاظ سخت‌افزاری نیز، کنسول نینتندو سوییچ به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه ایالات متحده شناخته می‌شود. بدون شک انتشار جدیدترین افسانه زلدا به آن کمک قابل‌توجهی کرد. بااین حال باید اشاره کنیم که پلی استیشن ۵ همچنان لقب پرفروش‌ترین کنسول سال را به خود اختصاص داده است.

نظر شما چیست؟ کدام یک از آثار بالا را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده