نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳

برگزاری شوکیس تابستانه بندای نامکو در جریان رویداد Anime Expo 2023

بندای نامکو در جریان رویداد Anime Expo 2023 میزبان Summer Showcase جدیدی برای انتشار اطلاعیه‌های هیجان‌انگیز و معرفی بازی‌ها خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بندای نامکو از برگزاری رویداد Summer Showcase در جریان Anime Expo 2023 برای انتشار «اطلاعیه‌های هیجان‌انگیز و معرفی بازی‌ها» خبر داده است.

شرکت Bandai Namco درباره برگزاری رویداد Summer Showcase در انیمه اکسپو ۲۰۲۳ اظهار داشت: «پنل شوکیس تابستانه بندای نامکو در سال جاری بازمی‌گردد و یک‌بار دیگر برترین سازندگان بازی‌های انیمه‌ای را از ژاپن گرد هم می‌آورد تا شماری از اخبار را ارائه دهند. این پنل شامل اطلاعیه‌های هیجان‌انگیزی از بازی‌های مورد انتظار بر پایه ناروتو، Sand Land ،Sword Art Online Baten Kaitos و مجموعه‌های دیگری می‌شود».

این شوکیس رأس ساعت ۳:۰۰ بامداد یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و در ساعت ۴:۳۰ بامداد همان روز به پایان می‌رسد. بندای نامکو در ماه مارس از بازی Dragon Ball Z: Budakai Tenkaichi رونمایی کرد. بنابراین ارائه اطلاعات بیشتر از این بازی در شوکیس آتی چندان تعجب‌آور نخواهد بود. بازی Naurto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections نیز در راه است و احتمالا در Summer Showcase به نمایش در می‌آید.

بندای نامکو حتی پس از رویداد Summer Showcase هنوز آثار بیشتری برای رونمایی دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده