// شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

ادای احترام به لنس ردیک فقید در آپدیت جدید Horizon Forbidden West

استودیو گوریلا گیمز در آپدیت جدید بازی Horizon Forbidden West یادبودی به احترام صداپیشه شخصیت سایلنس قرار داده است.

مدتی پیش اعلام شد که لنس ردیک، بازیگر مجموعه فیلم جان ویک در سن ۶۰ سالگی دار فانی را وداع گفته است. او به‌جای شخصیت زاوالا در بازی Destiny و کاراکتر سایلنس در بازی Horizon Forbidden West ایفای نقش کرده بود. به‌همین‌خاطر استودیو گوریلا گیمز، سازنده هورایزن تصمیم گرفته در آپدیت نسخه ۱.۲۶ بسته الحاقی Burning Shores این بازی به ایشان ادای احترام کند.

جزئیات این به‌روزرسانی ۱ گیگابایتی تنها از رفع باگ‌ها و بهبودها سخن می‌گفت؛ اما بازیکنان سریعا متوجه شدند یک یادبود احساسی از ایشان به بسته الحاقی انحصاری پلی استیشن 5 بازی اضافه شده است.

یادبود لنس ردیک فقید در بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West

اگر می‌خواهید خودتان به محل این یادبود بروید و منظره آن را در روز هم تماشا کنید، به جزیره‌ای بروید که ایلوی برای اولین‌بار با سیکا ملاقات کرد. موقعیت دقیق این یادبود در نقشه زیر مشخص شده است:

محل یادبود لنس ردیک فقید در بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West

ممکن است ادامه مطلب زیر حاوی اسپویل بازی Horizon Forbbiden West باشد.

در بسته الحاقی Burning Shores مشخص شد ردیک قرار بود نقش مهمی در دنباله هورایزن داشته باشد؛ اما اکنون با درگذشت این بازیگر مشخص نیست که استودیو گوریلا چه تصمیمی درباره داستان بازی اتخاذ خواهد کرد. سازندگان این اثر در زمان فوت یکباره ردیک در ماه مارس گفتند از این اتفاق دل شکسته شده‌اند. دیگر استودیوها مثل بانجی هم اظهار کردند دلتنگ ایشان خواهند شد و در بازی Destiny 2 هم شاهد افزوده شدن یادبودی به احترام وی بودیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده