// جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷

عدم نگرانی رئیس سونی از انحصاری شدن سری Call of Duty

یک ایمیل از رئیس شرکت سرگرمی تعاملی سونی به همکار خود نشان می‌دهد او نگران انحصاری شدن مجموعه Call of Duty نیست.

جنگ قانونی مایکروسافت علیه کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) شروع شده است و در طی جلسات دادگاه مربوطه، اطلاعات جالبی منتشر شده است. در همین جلسه پیامی از طرف جیم رایان، رئیس شرکت سرگرمی تعاملی سونی خوانده شد که ظاهرا ایشان از احتمال انحصاری شدن Call of Duty برای ایکس باکس نگران نیست.

ایمیلی از طرف رایان به کریس دیرینگ، رئیس سابق پلی استیشن اروپا ارسال شده است که در جلسه دیروز دادگاه قرائت شد. او نوشته: «اصلا بحث انحصاری شدن نیست. آن‌ها چشم‌انداز بزرگ‌تری دارند. من مطمئنم برای سال‎‌های زیادی شاهد عرضه COD روی پلی استیشن خواهیم بود. مشکلی نخواهیم داشت. هیچ مشکلی وجود ندارد».

گفتنی است FTC مانع بزرگی در معامله خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت بوده است و این سازمان دنبال صدور دستور مقدماتی منع این معامله از طرف قاضی است. شرکت سونی هم صحبت‌های زیادی درباره این معامله و تاثیر آن روی عرضه مجموعه کالاف دیوتی روی پلی استیشن مطرح کرده است.

این شرکت ژاپنی مدعی است پیشنهاد کنونی سازنده ایکس باکس درباره باقی ماندن این سری روی پلی استیشن به‌طور جبران‌ناپذیری به رقابت و نوآوری در صنعت بازی آسیب می‌زند. در طرف دیگر هم ردموندی‌ها گفته‌اند ۱۰ سال زمان کافی است تا سونی رقیبی برای این سری تولید و عرضه کند. سونی همچنین ابراز نگرانی کرده که ممکن است پس از تکمیل معامله مدنظر، مایکروسافت به عملکرد و کیفیت آثار آینده Call of Duty روی پلی استیشن آسیب وارد کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده