نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴

بازی Final Fantasy XVI حدود ۱۰۰ مأموریت جانبی خواهد داشت

کازوتویو ماهیرو در گفت‌وگو با مجله فامیتسو اعلام کرد که بازی Final Fantasy 16 حدود ۱۰۰ مأموریت جانبی خواهد داشت.

کازوتویو ماهیرو، مدیر نوآوری Final Fantasy XVI در گفت‌وگو با مجله فامیتسو اعلام کرد که این بازی نقش‌آفرینی حدود ۱۰۰ مأموریت جانبی خواهد داشت. او تنها به وجود این تعداد مأموریت فرعی در فاینال فانتزی ۱۶ اشاره کرد و جزئیات بیشتری در این زمینه را در اختیار طرفدارها قرار نداد. مجله Famitsu امتیاز ۳۹ از ۴۰ را برای این بازی در نظر گرفت و سایت PowerPyx اعلام کرد که برای دریافت تروفی پلاتینیوم به صرف ۷۰ تا ۹۰ ساعت نیاز است.

ماه گذشته نائوکی یوشیدا اعلام کرد که در ابتدا بازی Final Fantasy XVI برای انتشار به‌شکل میان-نسلی در نظر گرفته شده بود؛ هرچند در این‌صورت توسعه بازی حداقل یک سال بیشتر زمان می‌برد. این بازی دارای دو حالت گرافیکی در کنسول پلی استیشن 5 است که بسته به اولویت بازیکن‌ها روی وضوح یا نرخ فریم تمرکز می‌کند. نائوکی یوشیدا قبلا اظهار داشت که برای تکمیل فاینال فانتزی ۱۶ به‌شکل ۱۰۰ درصد به ۷۰ تا ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهد بود.

شرکت اسکوئر انیکس برای انتشار نسخه دمو فاینال فانتزی ۱۶ پیش از عرضه نسخه کامل برنامه دارد که روی نوجوانی کلایو تمرکز خواهد داشت. درحال‌حاضر نسخه آزمایشی بازی روی سرورهای فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته است، اما هنوز معلوم نیست که این دمو رایگان دقیقا در چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد. بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) به‌شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده