نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱

اعلام تاخیر زمان عرضه بازی Immortals of Aveum تا ماه آگست

استودیو Ascendant در یک بیانیه رسمی اعلام کرد تاریخ انتشار بازی Immortals of Aveum تا ماه آگست/اوت به تعویق افتاده است.

استودیو اسندنت اخیرا طی رویدادهای مختلف تریلرهای تازه‌ای از Immortals of Aveum را پخش کرد تا بازیکنان بیشتر با گیم‌پلی و داستان این بازی نقش‌آفرینی جادومحور آشنا شوند. حال این توسعه‌دهنده خبر از تأخیر زمان عرضه بازی تا ماه آگست/اوت داده است. بازی Immortals of Aveum در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) عرضه شود، اما اکنون تاریخ انتشار آن به روز ۳۱ مرداد (۲۲ آگست) امسال موکول شده است.

در ادامه برت رابینز، مدیرعامل استودیو اسندنت و کارگردان بازی Immortals of Aveum، توضیح داد که تیم برای تحقق بخشیدن به چشم‌انداز کامل خود به چند هفته فرصت اضافی نیاز دارد. وی در این‌باره افزود:

«بازخورد اخیر به بازی، همان چیزی را به ما ثابت کرد که انتظار داشتیم؛ اینکه Immortals of Aveum یک اثر منحصر‌به‌فرد است. ما برای تحقق کامل چشم‌انداز خود، چند هفته بیشتر روی بازی وقت می‌گذاریم و تاریخ عرضه جدید را برای ۲۲ آگست برنامه‌ریزی کرده‌ایم. این تعویق به ما فرصت می‌دهد تا بازی را بیشتر بررسی کنیم و بهینه‌سازی آن روی همه پلتفرم‌ها را به پایان برسانیم تا یک عرضه قدرتمند داشته باشیم. ما به تیم خود و بازیکنان متعهد هستیم تا بازی را به خوبی منتشر کنیم».

تیم سازنده جزئیات جدیدی از بازی را در هفته آینده پخش خواهد کرد. پس اگر تریلرهای این ویدیوگیم موفق به جلب توجه شما شده‌اند، تا آن زمان همراه ما باشید. توسعه‌ی بازی Immortals of Aveum از پنج سال قبل شروع شد و سازندگان از آنریل انجین ۵.۱ برای ساخت این بازی بهره می‌برند. آن‌ها از فناوری‌های Nanite و Lumen این انجین استفاده کرده‌اند. به‌گفته‌ی اعضای تیم اسندنت، این بازی تیراندازی جادویی و اول‌شخص برای بازیکنانی که فقط روی داستان اصلی تمرکز کنند، بین ۲۰ تا ۲۵ ساعت گیم‌پلی را ارائه خواهد کرد.

بازی Immortals of Aveum روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Immortals of Aveum چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده