// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶

عرضه باندل جدید پلی استیشن 5 با اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم

ظاهرا باندل جدید از کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد که شامل اشتراک دو ساله پلاس پریمیوم است.

قیمت پلی استیشن 5 سه سال پس از عرضه هنوز ارزان‌تر نشده است و حتی در برخی از مناطق، هزینه‌ی خرید آن افزایش یافت. بااین‌حال شرکت سونی بارها کنسول خود را با بازی‌های فرست-پارتی و ترد-پارتی باندل کرده است تا ارزش خرید را افزایش دهد.

گویا به‌تازگی یک باندل جدید از این کنسول فاش شد. به‌نظر شرکت سونی می‌خواهد باندل تازه‌ای از کنسول PS5 را معرفی کند که شامل اشتراک دوساله پلی استیشن پلاس پریمیوم، بالاترین سطح سرویس اشتراکی PS Plus است.

باندل پلی استیشن 5 با اشتراک دو ساله پلاس پرمیموم

هنوز قیمت باندل معلوم نیست. معمولا در باندل‌های کنسول، بازی با تخفیفی چشم‌گیر به‌دست بازیکن می‌رسد. پس ممکن است این باندل جدید هم از نظر ارزش‌گذاری، بهترین قیمت ممکن برای دریافت پلاس پریمیوم را داشته باشد. گفتنی است تصویر این کنسول ازطریق وبسایت Telecom در اینترنت قرار گرفت، اما مشخص نیست در دیگر خرده‌فروشی‌ها هم عرضه خواهد شد یا خیر.

درباره‌ی خود سرویس پلاس می‌دانیم پس از معرفی سیستم سطح‌بندی جدید این اشتراک، مجموع تعداد مشترک‌های PS Plus افزایش چشم‌گیری نداشت. اما میزان خرج بازیکنان روی اشتراک‌های این سرویس، بسیار بیشتر شده است. چرا که حالا میلیون‌ها گیمر، پلی استیشن پلاس اکسترا یا پلی استیشن پلاس پریمیموم را می‌خرند و در نتیجه پول بیشتری نسبت به قبل را بابت اشتراک PS Plus پرداخت می‌کنند. با افزوده شدن آثار جدید به این دو سطح به‌صورت مداوم، انتظار می‌رود ارزش اشتراک سطوح بالاتر سرویس PlayStation Plus سونی برای مشتری‌ها بیشتر شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده