نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

بازی‌ساز ارشد سابق کپکام: Final Fantasy 16 بهترین بازی من است

کارگردان سیستم مبارزه Final Fantasy 16، طراحی بخش اکشن و مبارزات آن را بزرگترین کار خود تا به امروز می‌داند.

با توجه به نزدیک شدن زمان عرضه بازی موردانتظار Final Fantasy 16، جمعی از توسعه‌دهندگان در یک رویداد زنده شرکت کردند تا در مورد ویژگی‌های این اثر به گفتگو با مخاطبان بپردازند. در همین رویداد ریوتا سوزوکی، کارگردان مبارزات فاینال فانتزی 16، به طور خلاصه احساس خود درباره سیستم مبارزه و اکشن بازی را شرح داد:

«در مورد سیستم نبرد و اکشن بازی می‌توانم بگویم که من تقریبا ۲۵ سال است که روی بازی‌های اکشن کار کرده‌ام، اما به طور قطع می‌توانم بگویم که فاینال فانتزی ۱۶ مهم‌ترین اثر من به شمار می‌آید؛ به خصوص اینکه سیستم مبارزه بازی به شکلی طراحی شد تا بازیکنانی که عادت چندانی به تجربه‌های اکشن ندارند هم بتوانند از آن لذت ببرند».

سوزوکی در گذشته مسئولیت‌های گوناگونی در بازی‌های اکشن موفق داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی مبارزه در بازی Devil May Cry V، برنامه‌نویسی بازی Monster Hunter: World و بسته الحاقی Iceborne آن و نقش طراح ارشد Dragon’s Dogma: Dark Arisen اشاره کرد. این بازی‌ها همگی به دلیل گیم‌پلی اکشن و سیستم مبارزه فوق‌العاده خود مورد تحسین قرار گرفته‌اند؛ بنابراین با توجه به تمجید این طراح از سیستم مبارزه بازی فاینال فانتزی 16، به نظر می‌رسد با یک اثر اکشن قابل توجه روبرو خواهیم شد.

بازی فاینال فانتزی 16 قرار است در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) امسال به طور انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Noisypixel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده