نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴

تغییر برنامه اسکوئر انیکس درباره به‌روزرسانی روز اول انتشار فاینال فانتزی ۱۶

شرکت اسکوئر انیکس در گذشته اعلام کرد بازی Final Fantasy 16 به‌روزرسانی روز اول انتشار دریافت نمی‌کند و حال به نظر می‌رسد این برنامه تغییر کرده است.

اسکوئر انیکس با وجود اینکه در گذشته گفته بود بازی Final Fantasy 16 نیازی به به‌روزرسانی روز اول انتشار ندارد اما اخیرا عرضه‌ی آن با حجم تقریبا ۳۰۰ مگابایت را تایید کرد. به‌گفته تیم توسعه، این به‌روزرسانی به رفع مشکلات پیشرفت در بازی و خرابی‌های آن می‌پردازد. همچنین چند بهبود در بخش‌های مختلف بازی ازطریق این به‌روزرسانی اعمال خواهند شد.

در ادامه نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16، در رویداد مربوط‌به این بازی توضیح داد که به‌روزرسانی روز اول انتشار باعث بهبود نرخ فریم در صحنه‌های شلوغ و پرجمعیت مانند سکانس‌های درون شهری خواهد شد. یوشیدا در ادامه افزود تیم توسعه به بازخوردهای دریافت شده درباره مشکلات تاری دید هنگام حرکت توجه کرده و قرار است قابلیت خاموش کردن این ویژگی را در به‌روزرسانی آینده در دسترس قرار دهد. علاوه‌بر این، تنظیمات بیشتری برای شخصی‌سازی نحوه حرکت دوربین در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) امسال روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. دموی این بازی از مدتی قبل روی فروشگاه پلی استیشن در دسترس قرار گرفته است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی فاینال فانتزی 16 را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده