// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۴

برنامه گروه امبریسر برای ساخت بازی‌ های جدید از سری ارباب حلقه ها و هابیت

گروه امبریسر اعلام کرده قصد دارد از مالکیت مجموعه ارباب حلقه‌ها و هابیت بهره‌برداری کند.

در جریان جدیدترین گزارش سهام‌داران گروه امبریسر، این شرکت از یک برنامه بازسازی جدید پرده برداشت که باعث تعطیلی چند استودیو و و تعدیل کارمندان می‌شود. در همین گزارش شرکت مدنظر تایید کرد قصد دارد از این موضوع که حق دو مجموعه The Lord of the Rings و The Hobbit را دراختیار دارد، بهره‌برداری کند.

متیو کرچ، مدیر اجرایی موقت امبریسر دراین‌باره اظهار داشت: «ما [حقوق] مجموعه ارباب حلقه‌ها را دراختیار داریم و می‌دانیم باید به شکلی قابل‌توجه از آن بهره‌برداری کنیم و آن را به یکی از بزرگ‌ترین سری‌های گیمینگ تبدیل کنیم و واضح است این کاری است که انجامش خواهیم داد. این استفاده از منابع بسیار بهتر از بعضی پروژه‌های دیگر که برخی از تیم‌های ما روی آن کار کرده‌اند، خواهند بود. درکنار یکدیگر ما این فرصت‌ها را خواهیم داشت و بسیار هیجان‌زده‌ایم تا ببینیم این کار نسبتا سریع صورت پذیرد».

هرچند این صحبت‌ها به‌معنی معرفی رسمی از بازی‌های جدید ارباب‌ حلقه‌ها و هابیت نیست، اما نشان‌دهنده آن است که گروه امبریسر به‌دنبال این است که بسیاری از استودیوهای داخلی خود روی بازی‌های اقتباسی از این مجموعه‌ها کار کنند. امبریسر در آگست ۲۰۲۲ از شرکت Saul Zaentz شرکت سرزمین‌ میانی را خریداری کرد که درنتیجه آن مالکیت چندین مجموعه مثل ارباب حلقه‌ها و هابیت را به‌دست آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده