نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۵

انتشار تریلر معرفی بازی Lysfangha The Time Shift Warrior

در جریان رویداد سامر گیم فست 2023 بازی جدید Lysfangha The Time Shift Warrior با نمایش اولین تریلر سینماتیک بازی معرفی شد. 

بازی جدید تاکتیکال و هک و اند اسلش Lysfangha The Time Shift Warrior با نمایش تریلری در رویداد Summer Game Fest 2023 رسماً معرفی شد. این بازی با المان‌هایی مانند جادو و قدرت‌های ماورایی، توانایی برگرداندن زمان و تلفیق شدن با محیط بازی برای ایجاد ارتشی از نیروهای خود و توسعه و تقویت آن در جریان بازی، یک تجربه هیجان انگیز و کاملاً جدید را برای علاقه‌مندان به این سبک ارائه می‌کند. 

این بازی قرار است در سال ۲۰۲۳ توسط استودیوی Sand Door و Spot Light از طریق استیم برای پی سی عرضه شود. در ادامه می‌توانید به تریلر معرفی Lysfangha The Time Shift Warrior نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

ظاهراً بازی جدیدی که حالا به نام Lysfangha معرفی شد، در ابتدا فقط یک پروژه دانشجویی بوده که در ISART Digital به عنوان بهترین پروژه دانشجویی سال Pégases 2022 برگزیده شده است. حالا با حذف یک «h» از نام Lysfangha، این پروژه به یک بازی ویدیویی تجاری و بزرگ تبدیل شده و توسط لیبل Quantic Dream عرضه خواهد شد. 

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده