نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰

فروش بازی Octopath Traveler 2 به بیش از یک میلیون نسخه رسید

اسکوئر انیکس ‌به‌تازگی آمار فروش بازی Octopath Traveler 2 را منتشر کرده است.

جدیدترین نسخه بازی Octopath Traveler اواخر سال گذشته در دسترس کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی قرار گرفت. بازی موردنظر توسط اسکوئر انیکس و Acquire توسعه یافته است. این اثر نقش‌آفرینی توانست از جانب وبسایت متاکریتیک نمره ۸۶ را کسب کند. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی سازندگان بازی Octopath Traveler 2 فروش این اثر به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است. این خبر توسط اکانت رسمی توییتر ژاپنی بازی Octopath منتشر شده است.

لوگو بازی Octopath Traveler 2

جالب است بدانید بازی Octopath Traveler تا ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ موفق به فروش سه میلیون نسخه شده بود. زومجی در بررسی بازی Octopath Traveler 2 نمره ۸/۵ را برای این بازی در نظر گرفته است. در بخشی از متن بررسی این اثر به قلم محمدصادق تواضعی می‌خوانیم:

«Octopath Traveler 2 می‌تواند تجربه‌ای ۵۰ الی ۶۰ ساعته را ارائه دهد و با اینکه مشکلاتی نظیر طراحی مأموریت‌های فرعی یا بلا استفاده ماندن بعضی از کاراکترها را در خود جای داده است، اما به‌لطف داستان، شخصیت‌پردازی و مکانیسم‌های گیم‌پلی می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده و جذابی را دراختیار هواداران این دسته از بازی‌ها قرار دهد.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع rpgsite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده