// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۳

عدم نیاز به دانش قبلی برای لذت بردن از داستان بازی Alone in the Dark

بازیکنان جدید Alone in the Dark به اطلاعات درباره داستان و گذشته این سری نیاز ندارند تا از داستان بازی لذت ببرند.

به‌گفته دستیار تهیه‌کننده بازی Alone in the Dark، بازیکنان به هیچ دانش قبلی از این مجموعه برای لذت بردن از داستان نسخه جدید این اثر ساخته Pieces Interactive نیاز ندارند. این سری تاریخچه‌ای غنی دارد و اولین بازی آن بیش‌از ۳۰ سال پیش عرضه شده بود. با اینکه بازی جدید این مجموعه اشاراتی به بازی ترسناک و بقای کلاسیک دارد، اما افراد تازه‌کار و ناآشنا با Alone in the Dark نیازی به تجربه آن بازی ندارند تا داستان ریبوت را درک کنند.

آندریاس اشمیدکر در یک مصاحبه با رسانه MP1st دراین‌باره گفت: «با اینکه ما المان‌ها و کاراکترهای زیادی از بازی ۱۹۹۲ داریم و شروع داستان ما بسیار شبیه بازی اصلی است، اما داستان نسخه جدید منحصربه‌فرد است که فرضیه اصلی را به نقاط جدیدی می‌برد. اگر داستان اصلی را به‌خاطر دارید، راهنمایی‌ها و اشارات متعددی به آن خواهید یافت؛ اما چندین سورپرایز هم موجود هستند و درعین‌حال، بازیکنان تازه‌کار می‌توانند بدون نیاز به هیچ دانش قبلی‌ای از داستان لذت ببرند».

ریبوت بازی Alone in the Dark در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده