نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۳

هیدئو کوجیما نقشی در ساخت بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ندارد

به‌تازگی شرکت کونامی در صحبت‌های جدید خود اعلام کرده است که خالق سری بازی متال گیر سالید، نقشی در توسعه‌ی ریمیک بازی MGS3 نخواهد داشت.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی اطلاع دارید، هفته‌ی گذشته در جریان شوکیس پلی استیشن از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater رونمایی شد. پس انتشار شایعات فراوان درباره‌ی نسخه ریمیک بازی متال گیر سالید ۳ بالاخره شاهد پخش تریلر آن بودیم. کونامی با همکاری استودیو بازی‌سازی Virtous مشغول طراحی و توسعه‌ی ریمیک برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است.

با اینکه حتی ظاهرا در فهرست صداپیشگان بازی تغییری نسبت به نسخه‌ی قدیمی ایجاد نشده، اما هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا کوچک‌ترین نقشی در این پروژه ندارند.

از زمان معرفی این بازی، سوالات زیادی پیرامون حضور هیدئو کوجیما، خالق مجموعه مخفی‌کاری موردنظر در این پروژه شکل گرفت. در جریان جدیدترین اخبار بازی، کونامی توضیحاتی را در مورد این امر ارائه داد.

ماجراجویی اسنیک در بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

سخن‌گوی شرکت کونامی در پاسخ به سؤال IGN مبنی بر حضور این بازی‌ساز ژاپنی در نسخه ریمیک MGS3 اعلام کرد که هیدئو کوجیما دخالتی در روند ساخت این اثر ندارد. از طرفی دیگر نیز باید گفت یوجی شینکاوا، طراح هنری صاحب‌سبک این مجموعه نیز در این پروژه حضور نخواهد داشت. در ادامه بخشی از این صحبت‌ها را می‌خوانیم:

«آن‌ها دخیل نیستند. بااین‌حال، تیم توسعه برای خلق این بازسازی و همچنین پورت‌ها (در قالب Metal Gear Solid: Master Collection) سخت کار خواهند کرد تا بازیکنان بیشتری در سراسر جهان از آن‌ها روی پلتفرم‌های متعدد لذت ببرند». کار اصلی ساخت بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater توسط توسعه‌دهندگان کونامی انجام می‌شود. استودیو بازی‌سازی Virtous نیز در این امر به اعضای سازنده کمک خواهند کرد.

در ادامه باید گفت پس از معرفی این بازی سوالات فراوانی پیرامون دلیل انتخاب بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater برای بازسازی در ذهن کاربران شکل گرفت. کونامی در پاسخ به این موضوع بیان کرد: «ما Metal Gear Solid 3: Snake Eater را انتخاب کردیم زیرا تولد BIG BOSS (نیکد اسنیک) را به تصویر می‌کشد. نقطه‌ی شروع سری متال گیر [از نظر داستانی] است. دلیل دیگر این است که بسیاری از طرفداران مدت‌ها است که درخواست بازسازی این بازی را دارند».

درنهایت باید گفت کونامی در حال حاضر ریمیک نسخه‌های دیگر این مجموعه را تایید نکرده است. با‌این‌حال شرکت مورد نظر وقوع این امر را به‌طور کامل رد نمی‌کند. کونامی می‌گوید که به تقاضای بازیکنان گوش خواهد کرد.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازسازی دارید؟ دیدگاه‌ خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده