نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲

توسعه Quantum Error تقریبا تمام شده است؛ انتشار بازی در سال ۲۰۲۳

استودیو TeamKill اعلام کرد که به‌زودی بخش‌های زیادی از بازی شوتر ترسناک Quantum Error را به نمایش می‌گذارد.

زمان زیادی از آخرین نمایش بازی Quantum Error می‌گذرد، اما استودیو TeamKill Media در طول چند هفته گذشته جزئیات بیشتری از این اثر شوتر ترس کیهانی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است؛ از امکان تغییر زاویه دوربین حین تجربه بازی گرفته تا وجود حالت New Game Plus. اما سؤال اصلی این‌جا است که طرفدارها چه زمانی باید منتظر انتشار اطلاعات اساسی‌تری باشند؟ در پاسخ باید بگوییم که ظاهرا زمان زیادی باقی نمانده است.

استودیو TeamKill Media در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارها در توئیتر تأیید کرد که بازی Quantum Error طبق وعده قبلی برای انتشار در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. این توسعه‌دهنده اعلام کرد که کوانتوم ارور به پایان مراحل توسعه نزدیک است و به‌زودی بخش‌های زیادی از بازی را به نمایش می‌گذارد. نظر به اینکه تعدادی رویداد و شوکیس در هفته‌های آتی برگزار می‌شود، پخش یک تریلر تازه از این بازی چندان دور از ذهن نیست.

بازی Quantum Error ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد و سپس به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد. استودیو تیم‌کیل بعدها نسخه پلی استیشن 4 بازی را نیز روانه بازار می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده