نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۳

فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای بازی The Outlast Trials در هفته اول عرضه

با اعلام استودیو Red Barrels، فروش بازی The Outlast Trials در هفته اول انتشار بیش از ۵۰۰ هزار نسخه بوده است.

بازی The Outlast Trials، جدیدترین نسخه از سری ترسناک اوت‌لست به حساب می‌آید که استودیو Red Barrels اخیرا آن را به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار بازیکنان قرار داد. حال به نظر می‌رسد این بازی که بر پایه همکاری تیمی و تجربه کوآپ توسعه یافته است، عملکرد بسیار خوبی دارد؛ به‌طوری که سازنده اعلام کرد فروش هفته اول The Outlast Trials از ۵۰۰ هزار نسخه بیشتر بوده است. علاوه‌بر‌این، منتقدان با نقدهای خوبی از این بازی استقبال کرده‌اند.

داستان بازی The Outlast Trials در دوران جنگ سرد روایت می‌شود که در آن یک شرکت بزرگ به نام Murkoff اقدام به ربودن انسان‌ها کرده و روی آن‌ها آزمایش‌های وحشتناکی را انجام می‌دهد. حال بازیکنان باید در نقش این افراد تلاش کنند از این شرکت مخوف فرار کنند. بازیکنان می‌توانند به‌صورت انفرادی یا در تیم‌های چهار نفره به تجربه بازی که شامل مأموریت‌های داستانی Trials و چالش‌ها می‌شود، بپردازند.

بازیکنان در میان پیدا کردن راه فرار از شرکت Murkoff تنها نیستند و چندین دشمن وحشتناک مدام در حال تعقیب آن‌ها خواهند بود. با اینکه ابزارهایی برای نابینا کردن و متوقف کردن دشمنان یا درمان اعضای تیم در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند اما پیشرفت بازیکنان وابسته به کامل کردن مأموریت‌ها خواهد بود.

تیم توسعه در برنامه دارد بازی The Outlast Trials را تا پایان امسال به‌صورت دسترسی زودهنگام نگه دارد و ممکن است براساس بازخوردهای بازیکنان، تغییرات مهمی را روی آن اعمال کند. محتوایی که در آینده به بازی اضافه خواهند شد شامل مأموریت‌ها، مراحل، پیشرفت فصلی و موارد دیگر خواهند بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی The Outlast Trials را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده