نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴

ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic کماکان در دست توسعه است

گزارش اخیر شرکت Embracer Group از در دست توسعه بودن نسخه ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic حکایت دارد.

از سال‌ها پیش شایعات زیادی از بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake به گوش می‌رسد، اما با گذر زمان عده‌ای به احتمال عدم عرضه‌ی آن اشاره می‌کردند. با اینکه این بازی در سکوت خبری فرو رفته است، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گزارش اخیر شرکت Embracer Group از ادامه توسعه ریمیک KOTOR حکایت دارد.

نظر به اینکه دو ماه تا ۲۰امین سالگرد بازی Star Wars: Knights of the Old Republic باقی مانده است، احتمالا فرصت مناسبی را برای رونمایی از نسخه ریمیک در اختیار شرکت Embracer Group قرار می‌دهد.

در گزارش پایان سال که توسط امبریسر گروپ منتشر شد، یک بخش برای نمایش تمام بازی‌های انتشاریافته و در حال توسعه شرکت تا تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲ (۲۴ می ۲۰۲۳) وجود داشت. در این بخش نام آثاری نظیر بازی Tomb Raider (نام نهایی معلوم نیست)، بازی Warhammaer 40,000: Space Marine II، بازی Remnant 2، بازی Ride 5 و البته نسخه ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic به چشم می‌خورد.

بنابر این گزارش بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake توسط یک استودیو داخلی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. این گزارش جزئیات بیشتری از بازی KOTOR Remake را در اختیار طرفدارها قرار نمی‌دهد، اما با مطالعه آن می‌توان اطلاعات جالبی از وضعیت انواع بازارهای گیمینگ سراسر جهان و عملکرد امبریسر گروپ و همه شرکت‌های زیرمجموعه آن‌ها کسب کرد.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده