نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۲

ناتی داگ: بازی چند نفره The Last of Us به زمان بیشتری احتیاج دارد

به‌تازگی ناتی داگ از اشتیاق خود برای انتشار اطلاعات بیشتر از بخش مولتی پلیر بازی The Last of Us و یک بازی تک‌نفره جدید سخن به میان آورده است.

در طول ماه‌های گذشته استودیو بازی‌سازی ناتی داگ مشغول به طراحی و توسعه بخش چند نفره بازی The Last of Us بوده است. خالق سری بازی‌های آنچارتد تا به امروز تنها چند کانسپت آرت را از پروژه موردانتظار و جاه‌طلبانه خود به اشتراک گذاشته است. توسعه‌دهندگان در اوایل سال جاری میلادی اعلام کردند که جزئیات بیشتری را از این پروژه در اواخر امسال به اشتراک خواهند گذاشت.

بااین حال قبل از برگزاری آخرین قسمت شوکیس پلی استیشن، با‌توجه به زمان این رویداد و حدس‌ها و شایعات فراوانی که پیرامون شوکیس موردنظر وجود داشت، عده‌ کثیری انتظار داشتند تا از این اثر در رویداد موردنظر به‌طور رسمی رونمایی شود. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی ناتی داگ ساعاتی قبل بیانیه‌ای را در مورد این موضوع منتشر کرده است.

الی با بازی اشلی جانسون در حال نشانه گرفتن تفنگ به سمت دشمن در محیط بیمارستان بازی The Last of Us 2 به کارگردانی نیل دراکمن

این استودیو در اکانت توییتر خود پیامی را به اشتراک گذاشت. در متن این پیام می‌خوانیم:

«ما می‌دانیم که بسیاری از شما مشتاقانه منتشر شنیدن [اطلاعات] بیشتر در مورد بازی چند نفره The Last of Us ما بوده‌اید. ما فوق‌العاده به کاری که استودیو تاکنون موفق به انجام آن شده است، افتخار می‌کنیم، ولی با پیشروی پروسه‌ی تولید متوجه شدیم که بهترین تصمیم برای بازی، زمان دادن بیشتر به [ساخت] آن است. تیم ما به کار روی پروژه و همچنین سایر بازی‌های در حال توسعه، از جمله یک تجربه جدید تک‌نفره، ادامه خواهد داد. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن [اطلاعات] بیشتر در آینده‌ی نزدیک هستیم».

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، سال گذشته تایید شد که اثر تک‌نفره جدید استودیو بازی‌سازی ناتی داگ در متن بالا نیز به آن اشاره شده است، پروژه بعدی نیل دراکمن خواهد بود. درنهایت باید گفت گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که تعدادی از آثار معرفی‌نشده استودیو‌های فرست پارتی سونی آماده نمایش هستند، اما به دلایلی نامعلوم از رویداد اخیر پلی استیشن بازماندند.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از بخش مولتی پلیر بازی The Last of Us دارید؟ به نظر شما پروژه‌ی بعدی نیل دراکمن چه فضایی را خواهد داشت؟ دیدگاه خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده