نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳

فروش ۶۰۰ هزار دستگاه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲ از زمان عرضه

سونی به‌تازگی آمار فروش هدست واقعیت مجازی Playstation VR2 را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌‌های تعاملی شرکت سونی در طی یک ارائه جدید آمار فروش پلی استیشن وی آر ۲ را اعلام کرده است. طبق گفته رایان، جدیدترین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در ۶ هفته‌ی اول عرضه به بازار تا به این لحظه موفق به فروش تقریبا ۶۰۰ هزار دستگاه شده است. در مقایسه با ۶ هفته اول عرضه هدست PlayStation VR، پلی استیشن وی‌آر ۲ هشت درصد فروش بهتری را تجربه کرده است.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2

زمان زیادی از عرضه این پلتفرم در بازارهای جهانی نگذشته است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این هدست در چند هفته اول عرضه خود کمتر از ۳۰۰ هزار دستگاه به فروش رسید. در ادامه باید گفت در گذشته شایعاتی پیرامون کاهش ۲۰ درصدی تولید این دستگاه به گوش می‌رسید. جیم رایان در گذشته اذعان داشت که برای قضاوی محبوبیت PSVR2 خیلی زود است.

جالب است بدانید در آینده قرار است آثاری مثل نسخه وی آر رزیدنت ایول ۴ ریمیک، Behemoth ،Beat Saber و Crossfire: Sierra Squad برای این پلتفرم در دسترس قرار بگیرند. این احتمال وجود دارد که در جریان شوکیس امشب پلی استیشن که قرار است در ساعت ۲۳:۳۰ برگزار شود، اطلاعات بیشتری از آثار نام‌برده شده در اختیار ما قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ مقدار فروش این پلتفرم را چطور ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه‌‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده