// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

پخش شدن نمایش جدید بازی Alone in the Dark در هفته جاری

THQ این آخر هفته قرار است نمایش جدیدی از بازی Alone in the Dark پخش کند.

شرکت THQ Nordic در همین هفته نمایش جدیدی از بازی Alone in the Dark پخش خواهد کرد. این شوکیس ساعت ۳:۳۰ بامداد جمعه به وقت ایران اجرا می‌شود و ازطریق یوتیوب و توییچ قابل مشاهده است. در این نمایش قرار است پاسخ برخی از مهم‌ترین سوالات پیرامون بازی جواب داده شوند.

بازی Alone in the Dark یک ریبوت از این مجموعه ترسناک کلاسیک است که برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی تک‌نفره و سوم‌شخص ترسناک به‌مدت پنج سال در استودیو Pieces Interactive واقع در سوئد درحال توسعه بوده است. میکائیل هدبرگ، کارگردان و نویسنده این بازی با سابقه کار روی Amnesia و SOMA است و طراحی هیولاهای بازی برعهده گای دیویس با سابقه کار روی Evolve و Pacific Rim است.

به‌گفته THQ، این بازی جدید یک نامه عاشقانه به بازی اصلی است که قصد دارد یک بازی ترسناک سوم‌شخص کلاسیک با کاراکترهای عجیب و جذاب، جو مخوف و مبارزات هیجان‌انگیز باشد. بازی Alone in the Dark ساخته ۱۹۹۲ به‌عنوان پدر ژانر بقای ترسناک شناخته می‌شود و چهار سال قبل رزیدنت ایول اصلی عرضه شده بود. استودیو Pieces Interactive گفته مصمم‌به بازسازی اتمسفر بازی اصلی است.

تصویر بازی Alone in the Dark

درتوضیحات رسمی بازی آمده: «در نقش ادوارد کَرنبای یا امیلی هارتوود بازی کنید، در محیط‌های متفاوت کاوش کنید، با هیولاها بجنگید، پازل حل کنید و واقعیت مخوف درباره عمارت درستو را بیابید. در اعماق جنوب ایالات متحده در حوالی سال‌های ۱۹۲۰، عموی امیلی هارتوود ناپدید شده. با همراهی ادوارد کرنبای، یک کارآگاه شخصی، او در عمارت درستو به‌دنبال عمویش است؛ یک آسایشگاه روانی که چیزی در آن در کمین نشسته است».

درادامه نوشته شده: «شما با ساکنان عجیب، پادشاهی‌های کابوس‌وار و هیولاهای خطرناک رو‌به‌رو خواهید شد و یک توطئه شیطانی را کشف می‌کنید. در تلاقی واقعیت، معما و جنون، ماجراجویی در انتظار شما باعث تضعیف قطعیت‌های شما می‌شود. به چه کسی اعتماد خواهید کرد، چه موردی را باور می‌کنید و اقدام بعدی شما چه خواهد بود؟»


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده