نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵

اعلام مدت زمان تجربه دمو فاینال فانتزی ۱۶

رسانه پوش اسکوئر در گزارش جدید خود جزئیات تازه‌ای را در مورد دمو بازی Final Fantasy 16 در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه گذاشت.

چندی پیش شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که قصد دارد تا نسخه دمو بازی موردانتظار Final Fantasy 16 را پیش از تاریخ رسمی عرضه آن در اختیار کاربران قرار بدهد. همچنین در اوایل سال جاری تایید شد که دمو موردنظر تقریبا چند هفته قبل از انتشار رسمی این اثر در دسترس قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر نیز، بازیکنان قادر خواهند بود تا میزان پیشرفت خود را به نسخه کامل این بازی منتقل کنند. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی جزئیات جدیدی از این امر منتشر شده است.

نگاه خشمگین کلیو در بازی Final Fantasy 16

براساس گزارش جدید رسانه پوش اسکوئر تجربه نسخه دمو بازی فاینال فانتزی ۱۶ تقریبا چند ساعت طول خواهد کشید. دمو موردنظر قرار است تمرکز خود را روی روزهای جوانی کلایو، پروتوگانیست بازی Final Fantasy 16 گذاشته و آن را به ما نمایش دهد. توسعه‌دهندگان قصد دارند تا نسخه جوان‌تر این شخصیت را در ابتدای سفر طولانی خود به تصویر بکشند. جالب است بدانید دمو موردنظر بخش‌هایی را نمایش خواهد داد که اخیرا رسانه‌ها آن‌ را به‌عنوان پیش نمایش این بازی تجربه کرده‌اند.

در حال حاضر دموی این بازی تاریخ عرضه مشخصی را ندارد. با‌این حال باتوجه‌به نزدیکی جدیدترین قسمت شوکیس پلی استیشن، ممکن است در رویداد فردا، توسعه‌دهندگان تاریخ انتشار آن را به‌صورت رسمی اعلام کنند. درنهایت باید گفت سازندگان بازی فاینال فانتزی ۱۶ به‌تازگی اعلام کردند که این بازی در روز عرضه خود آپدیت روز اول دریافت نخواهد کرد.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظارتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده