نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱

نمایش سه یا چهار بازی بسیار بزرگ در کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۳

ساعاتی قبل جف کیلی جزئیات تازه‌ای را از کنفرانس سامر گیم فست سال ۲۰۲۳ میلادی در اختیار علاقه‌مندان گذاشت.

صنعت ویدیوگیم در روز‌های آتی ساعات پرهیجان و شلوغی را سپری خواهد کرد. ابتدا باید به جدیدترین پلی استیشن شوکیس اشاره کنیم که قرار است در روز چهارشنبه هفته‌ی جاری و در تاریخ ۲۴ ماه می (۳ خرداد ۱۴۰۲) راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شود" رویدادی که شایعات و اخبار زیادی پیرامون معرفی آثار قابل‌توجهی در جریان برگزاری آن وجود دارد.

همچنین باید در ادامه به رویدا‌دهای Xbox Games Showcase و یوبیسافت فوروارد اشاره کنیم که فاصله چندان زیادی تا زمان برگزاری آن باقی نمانده است. از طرف دیگر خبر داریم که مراسم سامر گیم فست با برگزاری در تاریخ ۸ ژوئن سال جاری میلادی (۱۸ خرداد ۱۴۰۲) بازخواهد گشت. حال طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، اطلاعات جدیدی از این رویداد در دسترس قرار گرفته است.

لبخند جف کیلی موقع نگه داشتن میکروفن و اجرا در برابر حضار گیم اواردز

اوایل ماه جاری، فهرستی از شرکت‌هایی که قرار است در این رویداد شرکت کنند، در دسترس قرار گرفت. در میان شرکت‌های حاضر در مراسم موردنظر می‌توانیم به سونی، مایکروسافت، سی دی پراجکت رد، یوبیسافت، اکتیوژن، الکترونیک آرتز، اسکوئر انیکس و کپکام اشاره کنیم. جالب است بدانید در جریان رویداد سال گذشته، سونی از نسخه ریمیک بازی The Last of Us رونمایی کرد.

جف کیلی در تازه‌ترین صحبت‌های خود با وبسایت اپیک گیمز اعلام کرد که مراسم امسال قرار است سه یا چهار عدد معرفی بسیار بزرگ را با خود به همراه داشته باشد. همچنین این شخص تایید کرده که Summer Game Fest 2023 حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید؛ مدت‌زمانی‌که تقریبا مشابه مراسم سال گذشته خواهد بود.

به نظر شما چه آثاری در این رویداد معرفی خواهند شد؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده