نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸

عبور فروش Ghost of Tsushima از یک میلیون نسخه در ژاپن

شرکت سونی اعلام کرد فروش بازی Ghost of Tsushima در بازار ژاپن از یک میلیون نسخه فراتر رفته است.

بازی جهان باز، اکشن و ماجراجویی Ghost of Tsushima موفقیت بزرگی را برای سونی و استودیو ساکر پانچ رقم زد و در مدت تقریبا سه ساله‌ای که از زمان عرضه آن می‌گذرد، به فروش خوب خود ادامه داده است. باتوجه‌به اینکه Ghost of Tsushima حماسه یک سامورایی به نام جین ساکای و مقاومت او دربرابر یورش مغول‌ها به جزیره سوشیمای ژاپن را روایت می‌کند، استقبال بالای بازیکنان سرزمین آفتاب تابان از این بازی جای تعجب زیادی ندارد.

در همین راستا سونی اخیرا در توییتر حساب رسمی ژاپن خود اعلام کرد که فروش بازی Ghost of Tsushima در بازار این کشور از یک میلیون نسخه عبور کرده است. بااین‌حال سونی آمار مربوط‌به فروش این بازی در سراسر جهان را به‌روزرسانی نکرد. آخرین آمار رسمی اعلام شده از فروش سراسری Ghost of Tsushima مربوط‌به ژوئیه سال گذشته با رقم ۹.۷ میلیون واحد بوده است.

باتوجه‌به محبوبیت Ghost of Tsushima، بسیاری از طرفداران منتظر معرفی دنباله آن هستند. استودیو ساکر پانچ تاکنون به‌طور رسمی توسعه این بازی را اعلام نکرده است اما برخی از آگهی‌های شغلی گذشته آن به این پروژه اشاره داشتند. با این وجود بازیکنانی که انتظار داشتند اخباری از این دنباله در شوکیس چند روز آینده پلی استیشن اعلام شود، کمی ناامید شده‌اند. چرا که گزارش‌های اخیرا ادعا دارند Ghost of Tsushima 2 در این رویداد حضور ندارد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده