// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸

بازدید تیم سونی از استودیو کوجیما پروداکشنز

در آستانه‌ی شوکیس پلی استیشن، اعضای شرکت سونی از استودیو کوجیما پروداکشنز بازدید کرده‌اند تا شایعات حضور Death Stranding 2 در این مراسم قوت بگیرد.

تعداد زیادی از کارمندان شرکت سونی از استودیو کوجیما پروداکشنز واقع‌در منطقه تاریخی روپونگی در ‌شهر توکیو کشور ژاپن بازدید کرده‌اند. همچنین تصویری‌ دوستانه از اعضای XDEV، تیم بازاریابی شرکت سرگرمی تعاملی سونی و دیگر کارمندان این شرکت ژاپنی جلوی مجسمه غول‌پیکر لودنس ثبت شده است.

این سفر برای آن‌ها به‌حدی طولانی است که نتوان آن را تنها یک بازدید ساده و دوستانه دانست. پس احتمال دارد دلیل دیگری برای این سفر وجود داشته باشد. با نزدیک شدن به شوکیس پلی استیشن که طرفداران مدت زیادی منتظر آن بودند و قرار است در آن بازی‌های بزرگ و کوچکی به معرض نمایش درآیند، ممکن است اخبار بیشتری درباره‌ی علت این بازدید بشنویم. شاید محکم‌ترین حدس، حضور بازی Death Stranding 2 در این مراسم باشد.

بازدید اعضای شرکت سونی از استودیو کوجیما پروداکشنز

بازدید اعضای شرکت سونی از استودیو کوجیما پروداکشنز 2

به‌نظر شما در پشت پرده این بازدید چه اهدافی وجود داشته است و به چه دلیلی اعضای شرکت سونی از استودیو هیدئو کوجیما بازدید کرده‌اند؟ آیا شاهد نمایش بازی جدیدی از این سازنده افسانه‌ای در شوکیس پلی استیشن خواهیم بود یا تریلر گیم‌پلی بازی Death Stranding 2 نمایش داده می‌شود؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده