// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۴

عبور تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 از مرز ۳۰ میلیون نفر

بازی Forza Horizon 5 موفق شده است در مدت ۱۸ ماه ۳۰ میلیون بازیکن به خود جذب کند.

به‌تازگی یک کاربر توییتر با نام Idle Sloth تصویری از لیدربرد تالار مشاهیر بازی Forza Horizon 5 را منتشر کرده است. طبق این تصویر منتشر شده، مشخص شده تعداد بازیکنان این بازی ریسینگ جهان‌باز از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است تا بازی فورتزا هورایزن 5 همچنان به جذب بازیکنان جدید ادامه دهد. آمار بازیکنان بازی Forza Horizon 5 در ماه ژوئن ۲۰۲۲ برابر ۲۰ میلیون نفر و در ژانویه ۲۰۲۱ معادل ۱۵ میلیون بازیکن بود.

فورتزا هورایزن ۵ توانسته بود بزرگ‌ترین عرضه یک بازی از استودیوهای گیمینگ ایکس باکس را رقم بزند و تنها در هفته اول، بالای ۱۰ میلیون بازیکن داشته باشد. تعداد بازیکنان روز عرضه این اثر سه‌برابر بیشتر از Forza Horizon 4 بود. لازم به توضیح است که این آمار شامل کسانی است که بازی Forza Horizon 5 را خریداری کرده‌اند یا اینکه ازطریق گیم پس به تجربه این بازی روی کنسول یا پی سی پرداخته‌اند.

جذب بالای 30 میلیون بازیکن توسط Forza Horizon 5 براساس لیدربرد تالار افتخارات بازی

بازی Forza Horizon 5 برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز می‌توانند به تجربه بازی اصلی بپردازند. همچنین دو بسته گسترش دهنده با نام‌های The Hot Wheels و Rally Adventure هم برای این بازی عرضه شده‌اند.


منبع VGChartz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده