نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۸

بازی Dragon Age: Dreadwolf پس از بهار سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

الکترونیک آرتز به‌تازگی جزئیات تازه‌ای را از پروژه‌های آينده خود به اشتراک گذاشته است.

توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf تا به امروز مسیر طولانی و چالش‌برانگیزی را طی کرده است. حدود پنج سال پیش استودیو بازی‌سازی BioWare به‌صورت رسمی تایید کرد که جدیدترین نسخه مجموعه نقش‌آفرینی موردنظر روند طراحی و ساخت خود را آغاز کرده است.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از این اثر در دسترس نیست. جالب است بدانید حتی تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی، اسم رسمی بازی جدید دراگون ایج مشخص نبود. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌نظر می‌رسد انتظار طولانی و عذاب‌آور طرفداران این مجموعه بیشتر طول خواهد کشید.

طبق گفته‌های جدید الکترونیک آرتز، بازی Dragon Age: Dreadwolf، تا بعد از ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر نخواهد شد. شرکت موردنظر در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی اخیر خود، فهرستی را از تمام آثاری که در گذشته در جریان سال مالی ۲۰۲۴ (که تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ ادامه دارد) منتشر شده‌اند یا قرار است در این دوره منتشر شوند، به اشتراک گذاشته است. در فهرست موردنظر اسم بازی Dragon Age: Dreadwolf مشاهده نمی‌شود. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به این امر را مشاهده کنید.

تصویر گزارش درآمد کمپانی EA و آثار جدید این کمپانی

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، EA تایید کرد که پروژه به فاز آلفا رسید و به‌طور کامل از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. در روزهای گذشته نیز توسعه‌دهنده این اثر اطلاعات اندکی را در مورد سیستم‌های سفارشی‌سازی و پیشرفت این اثر نقش‌آفرینی ارائه داد. همچنین براساس اطلاعات فاش‌شده از این بازی، به‌نظر می‌رسد نسخه جدید دراگون ایج دارای مبارزات سبک هک اند اسلش مبتنی بر اکشن مشابه با بازی God of War خواهد بود.

از طرفی دیگر نیز، الکترونیک آرتز تایید کرده است که بازی Skate پیش از ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه نخواهد شد. این اثر قرار است به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار بگیرد. وطیفه‌ی توسعه آن برعهده‌ی استودیو Full Circle است.

درنهایت باید گفت EA در گزارش خود به دو بازی جدید اشاره کرده است که تا قبل آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهند شد. آثار موردنظر هنوز معرفی نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده