// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۴

اعلام آخرین آمار فروش بازی های سگا | از پرسونا تا یاکوزا و سونیک

شرکت سگا جدیدترین آمار فروش بازی‌های خود از جمله مجموعه سونیک، پرسونا و یاکوزا را اعلام کرده است.

با اعلام شرکت سگا در جریان کنفرانس خبری با روویو، فروش مجموعه پرسونا از مرز ۱۷ میلیون نسخه عبور کرده است. این عدد برای مجموعه یاکوزا که با نام Like A Dragon هم شناخته می‌شود، ۲۰ میلیون واحد است. همچنین درادامه تایید شد مجموعه Sonic the Hedgehog توانسته فروشی ۱.۴ میلیارد واحدی داشته باشد؛ هرچند گفتنی است آمار دانلودهای رایگان نسخه‌های موبایلی هم درنظر گرفته شده. مثلا بازی Sonic Dash به‌تنهایی بالای ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

سگا همچنین گفت تعداد کاربران بازی Phantasy Star Online 2 New Genesis هم به بیش از ۹ میلیون بازیکن رسیده و فروش مجموعه توتال وار هم در سراسر جهان از ۳۸ میلیون واحد عبور کرده است. دیگر آمار مجموعه‌های مهم شامل Two Point Hospital با فروش ۳ میلیونی، Company of Heroes با فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای و فوتبال منیجر با فروش ۲۴ میلیون واحدی است.

مجموعه پرسونا یکی از محبوب‌ترین آثار شرکت سگا است که از سال ۱۹۹۶ وجود داشته است. Persona 5 آخرین نسخه از خط اصلی مجموعه بود که به‌شدت مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و می‌توان ادعا کرد یک مقدمه برای بازیکنان ناآشنا با پرسونا بود. سری Like a Dragon هم به‌لطف عرضه Yakuza: Like A Dragon در سال ۲۰۲۰ با موفقیت رو‌به‌رو شده است. لازم‌به‌ذکر است دنباله بازی با نام Like A Dragon 8 در دست توسعه است و در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده