// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳

رونمایی از برنامه آینده استودیو گوریلا در مراسمی در انگلیس

استودیو گوریلا، سازنده Horizon Forbidden West قرار است در کنفرانسی در برایتون انگلیس شرکت کند.

می‌توان گفت آینده برای استودیو گوریلا واقع در آمستردام هلند که به‌تازگی بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West را منتشر کرده، روشن به‌نظر می‌رسد. اکنون یک سخنگوی این شرکت برگزیده شده تا سخنرانی اصلی را در کنفرانس Develop: Brighton امسال ارائه دهد. نمایندگانی از استودیو پلی استیشن، سومو دیجیتال، هاوس‌مارک، دامباستر و دیگر استودیوها هم در این مراسم در برایتون انگلیس صحبت خواهند کرد.

در کنفرانس توسعه سازندگان بازی کنار یکدیگر جمع شده تا به دیگران آموزش دهند و از آن‌ها دانش فرا بگیرند. در یک گفت‌وگو با نام «گوریلا: به سمت افق‌های جدید»، رهبر این استودیو درباره آینده تیم و چالش‌هایی که هنگام توسعه هورایزن فوربیدن وست با آن مواجه شدند، سخن خواهد گفت. جان-بارت فن بیک، سرپرست هنری تیم و آنجی اسمتس، رئیس توسعه استراتژی استودیوهای پلی استیشن هم ارائه‌ای خواهند داشت.

البته بعید است اخباری قطعی درباره بازی‌های بعدی تیم گوریلا بشنویم، اما برای طرفداران دوآتشه صنعت بازی و افراد علاقه‌مند به ساخت آثار AAA، این کنفرانس می‌تواند جذاب باشد. گفتنی است استودیو گوریلا قبلا تایید کرده بود دنباله Horizon Forbidden West در دست توسعه قرار دارد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده