نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰

اعلام تاریخ انتشار بازی The Texas Chain Saw Massacre

شرکت Gun Interactive تاریخ انتشار بازی The Texas Chain Saw Massacre را تغییر داد؛ اثری که از همان روز نخست عرضه به سرویس گیم پس راه می‌یابد.

در دسامبر ۲۰۲۱ شرکت Gun Interactive، سازنده بازی Friday the 13th: The Game از بازی The Texas Chain Saw Massacre برای ارائه یک تجربه اسلشر تازه به طرفدارها رونمایی کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی ترسناک مولتی‌پلیر در تاریخ ۲۷ مرداد (۱۸ اوت) در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

بازی The Texas Chain Saw Massacre از همان روز نخست عرضه به گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی به تجربه آن بپردازند. استودیو Sumo Nottingham برای اطمینان از اجرای بی‌نقص بازی در کنسول‌های نسل ۹ به کمک شرکت گان اینتراکتیو می‌آید. این بازی براساس فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس ساخته شده است که کنترل یکی از اعضای خانواده اسلاتر یا بازمانده‌ها را به بازیکن محول می‌کند.

بازی The Texas Chain Saw Massacre شباهت زیادی به بازی Friday the 13th: The Game دارد که در آن بازمانده‌ها باید با مخفی‌کاری و جمع‌آوری ابزارهای مناسب دست به فرار بزنند. در آن‌سو اعضای خانواده Slaughter نظیر صورت‌چرمی نیز اغلب با روش‌های خشونت‌آمیز جلوی آن‌ها را می‌گیرند. این بازی دارای چند مکان مختلف برای تجربه این تعقیب‌وگریزها خواهد بود و سازندگان در تلاش برای القای درست حس‌وحال فیلم‌های مجموعه هستند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده