نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱

اکتیویژن از بازی رومیزی Call of Duty: The Board Game رونمایی کرد

شرکت اکتیویژن با همکاری دیگر توسعه‌دهندگان برای عرضه‌ی یک بازی تخته‌ای و رومیزی از سری Call of Duty برنامه دارد.

اخیرا شرکت اکتیویژن، ناشر سری Call of Duty اعلام کرد با همکاری توسعه‌دهندگان دیگر از جمله Arcane Wonders و Evolution، یک بازی رومیزی کالاف دیوتی را عرضه می‌کند. در ادامه این ناشر با پخش یک تریلر، از Call of Duty: The Board Game رونمایی کرد و خبر داد که در سال ۲۰۲۴ وارد فروشگاه‌ها می‌شود. همچنین یک کمپین کیک‌استارتر برای پذیرش پیش‌سفارش‌های این بازی در فصل پاییز شروع خواهد شد.

Call of Duty: The Board Game به‌عنوان یک بازی رومیزی استراتژیک در نظر گرفته شده است. بازیکنان نقش سربازان حرفه‌ای سری را بر عهده خواهند گرفت و می‌توانند در نقشه‌هایی که قبلا در تمام نسخه‌های مجموعه کالاف دیوتی نمایش داده شده‌اند، با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی دارای مهره‌هایی به شکل مینیاتورهای شخصیت‌های نمادین کالاف دیوتی و سلاح‌های آن‌ها خواهد بود. به‌گفته‌ی اکتیویژن، ارزش تکرار مجدد این بازی به‌لطف انواع سناریوها و حالت‌های متفاوتی که برای گیم‌پلی آن تعریف شده است، حفظ می‌شود.

در ادامه برایان پوپ، طراح بازی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Polygon توضیح داد گیم‌پلی Call of Duty: The Board Game به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به‌طور مخفیانه، استراتژی خود را بچینند و درنهایت تمام آن را به‌طور همزمان روی نقشه پیاده کنند. همچنین نقشه‌های این بازی دارای خطوط رنگی خواهند بود تا خط دید دشمن را به تصویر بکشند و بر لزوم داشتن استراتژی مناسب تاکید کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق اعلام اکتیویژن، این بازی رومیزی با قیمت ۵۰ دلار در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. توسعه‌دهندگان Call of Duty: The Board Game در برنامه دارند پس از عرضه این بازی، محتوای جدیدی از جمله شخصیت‌ها، سلاح، نقشه‌ها، حالت‌هایی به مانند زامبی و کمپین‌های دونفره را منتشر کنند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن‌ها را با ما و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده