// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

دنباله Horizon Forbidden West در دست توسعه قرار دارد

استودیو گوریلا تایید کرده است یک بازی جدید از مجموعه Horizon با محوریت ایلوی در حال ساخت است.

استودیو گوریلا، سازنده دو بازی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West تایید کرده است یک بازی جدید از این مجموعه در دست توسعه است و دوباره شاهد حضور ایلوی در آن خواهیم بود. این استودیو در یک به‌روزرسانی مدیریتی تایید کرد انجی اسمتس، مدیر استودیو و تهیه‌کننده اجرایی آن به‌عنوان رئیس توسعه استراتژی پلی استیشن انتخاب شده است.

اکنون وظایف او به جوئل اشلر، هلا اشمیت و یان-بارک فن بیک محول شده است. پیش‌تر اسمتس درکنار بیک و میچیل فن در لوو به‌عنوان رؤسای استودیو ایفای نقش می‌کردند. جدایی او باعث گشته فن در لوو از این موقعیت فاصله بگیرد تا روی پیشروی تکنولوژی و استراتژی موتور دسیمای استودیو گوریلا تمرکز کند.

گوریلا دراین‌باره نوشت: «ما به رهبری جدید خود در هدایت گوریلا به آینده‌ای روشن اعتماد کامل داریم که طی آن جهان هورایزن با ماجراجویی بعدی ایلوی و پروژه‌ی آنلاین جذاب ما گسترش خواهد یافت». البته ادامه داستان هورایزن از پیش طراحی شده بود و در بازی Forbidden West شاهد مقدمه‌چینی برای سومین نسخه‌ی بازی بودیم.

نسخه دوم هورایزن در ماه فروردین یک بسته‌ی گسترش‌دهنده جدید با نام Burning Shores دریافت کرد که طی آن داستان ایلوی در سراسر آمریکا برای آماده شدن دربرابر تهدید نمسیس، هوش‌مصنوعی نسل‌کشی ادامه می‌یابد.

گوریلا در ماه دسامبر هم اشاره کرده بود که به ساخت ماجراجویی‌های حماسی در جهان هورایزن ادامه خواهد داد؛ کاری که ازطریق چند پروژه مختلف ازجمله کمک به عرضه Horizon Call of the Mountain برای PSVR2، ریمستر احتمالی هورایزن زیرو داون برای پلی استیشن 5، مجموعه تلویزیونی اقتباسی نتفلیکس و یک اسپین‌آف MMO صورت می‌پذیرد. حالا به‌صورت رسمی می‌دانیم که سومین قسمت اصلی سری بازی Horizon را هم در آینده خواهیم دید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده