// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۸

انتشار پاداش پیش خرید بازی Dead Island 2 در تابستان

پک‌های کاراکتر بازی Dead Island 2 قرار است در تابستان برای دارندگان نسخه‌های گلد، دیلاکس و HELL-A عرضه شوند.

با اعلام رسمی اکانت توییتر بازی Dead Island 2، استودیو دامباستر قصد دارد برای افرادی‌که نسخه‌های ویژه این بازی شامل گلد، دیلاکس و HELL-A را خریداری کردند، در تابستان ۲۰۲۳ پک‌های کاراکتر عرضه کند. این دو پک برای شخصیت امی و جیکوب است که وعده آن پیش از این به خریداران نسخه‌های گلد، دیلاکس و HELL-A بازی داده شده بود.

بازی Dead Island 2 به‌تازگی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. روند ساخت این اثر به‌شدت طولانی بود؛ به‌طوری‌که ابتدا در سال ۲۰۱۴ بازی معرفی شد و در آن زمان در استودیو Yager در حال توسعه بود.

هرچند این اتفاق بی‌نتیجه بود و سپس دیپ سیلور اعلام کرد استودیو سومو دیجیتال، سازنده LittleBigPlanet 3 واقع در انگلیس روند توسعه را به‌دست گرفته است. درنهایت چند سال پیش این پروژه به استودیو دامباستر سپرده شد و خوشبختانه این استودیو توانست بازی Dead Island 2 را تولید و عرضه کند.

گفتنی است دارندگان دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نمی‌توانند میزبان حالت کوآپ بازی شوند و این قضیه درآینده رفع خواهد شد؛ هرچند دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس و کنسول‌های نسل نهمی می‌توانند بدون مشکل میزبان حالت کوآپ بازی Dead Island 2 باشند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده