نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸

گرافیک خیره کننده و بسیار واقع گرایانه بازی مستقل Unrecord در تریلر جدید

تریلر جدیدی که از بازی شوتر اول شخص Unrecord با گرافیک خیره کننده و بسیار واقع گرایانه آن منتشر شده، بحث و گفتگوی زیادی را میان کاربران اینترنت به وجود آورده است.

تریلر دو دقیقه‌ای بازی Unrecord که توسط یک استودیوی مستقل فرانسوی به نام Drama توسعه داده می‌شود، یک افسر پلیس را نشان می‌دهد که وارد یک ساختمان متروکه شده و با شماری از خلافکاران مسلح وارد درگیری می‌شود. نمای گیم‌پلی این بازی از دوربین نصب شده روی لباس افسران پلیس الهام گرفته و نکته‌ای که باعث جلب توجهات به سمت این تریلر شده، گرافیک فوق واقع گرایانه و حرکات بی‌نظیر کاراکترها در محیط این بازی است که در ادامه می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید.

دانلود از آپارات - تماشای ویدیو با کیفیت بالاتر در یوتیوب

الکساندر اسپیندلر، کارگردان و برنامه‌نویس این بازی، ویدیو مذکور را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته که تاکنون ۷۱ میلیون بار توسط مخاطبان دیده شده است. کاربران بسیاری به بحث و گفت‌وگو درباره جلوه‌های واقع گرایانه محیط این بازی پرداختند.

برخی کاربران با اشاره به ظرفیت بالای موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در ایجاد تصاویر واقع گرایانه خاطر نشان کردند که فیلترهای موشن بلور در حرکات کاراکتر بازی و تقلید از نحوه حرکات دوربین نصب شده روی لباس افسران پلیس می‌تواند برخی ایرادات و ساختار بازی پنهان کرده و توهم یک فیلم واقعی را ایجاد کنند.

همچنین برخی دیگر معتقد هستند که این بازی باتوجه‌به موضوع بحث برانگیز و سطح جزئیات به کار رفته در آن می‌تواند مورد توجه کاربران قرار بگیرد. دیوید گلدفارب، بنیانگذار و مدیر خلاق The Outsiders، استودیوی سازنده Metal: Hellsinger درباره این بازی اظهار داشته که گرافیک بازی «بسیار جالب» به نظر می‌رسد اما محیط و حال و هوای عمیقاً معذب کننده‌ای دارد.

نظر کاربران درباره تریلر بازی آنرکورد

بعد از اینکه برخی پیشنهاد کردند این بازی باتوجه به موضوع و حال و هوای آن اصلاً نباید ساخته شود، گلدفارب در ادامه اضافه کرد: «اجازه بدید خیلی واضح بگویم، بازی‌هایی که ممکن است شما را ناراحت یا معذب کنند هم جایگاهی برای خود دارند و من اصلاً جایی نگفتم که این بازی نباید ساخته شود. درباره اینکه آیا این بازی را تجربه خواهم کرد؟ باید بگویم که نمی‌دانم؛ شاید... بستگی دارد چطور باشد. من فقط فکر نمی‌کنم شبیه‌ساز پلیسی که همه را به قتل می‌رساند احساس خوبی داشته باشد.»

بازی Unrecord در راه پلتفرم استیم است و درحال حاضر برای wishlist کردن در دسترس قرار دارد. هنوز زمانی برای عرضه‌ی این بازی اعلام نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده