نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶

تایید عرضه بتای بازی The Day Before قبل از انتشار کامل

با اعلام استودیو فنتستیک، قبل از انتشار کامل بازی The Day Before یک تست بتا برای بازیکنان برگزار خواهد شد.

بسیاری از افراد علاقه‌مند به بازی MMO و آخرالزمانی The Day Before کنجکاو هستند در مورد آن جزئیات بیشتری را به‌دست آورند. چندی پیش، تاخیرهای متعدد در زمان عرضه و تعلل سازندگان در پخش تریلر گیم‌پلی، باعث تردید بازیکنان در واقعی بودن این پروژه شد. از طرفی، مشکلی که باعث اختلاف بر سر نشان تجاری این بازی و استفاده از نام مشترک با یک نرم‌افزار تقویمی رخ داد، سبب شد تا استودیو فنتستیک تاریخ انتشار The Day Before را تا نوامبر آینده به تعویق اندازد. بااین‌حال سازندگان برای بهبود شرایط بحرانی، درنهایت تریلری از گیم‌پلی بازی وحشت بقای خود را به اشتراک گذاشتند.

حال وب‌سایت PCGamesN گزارش داده است که اخیرا یکی از مدیران رسمی استودیو فنتستیک در دیسکورد The Day Before، به تایید برنامه سازندگان برای برگزاری یک تست بتا قبل از انتشار کامل بازی پرداخته است. این مدیر در بیانیه خود توضیح داد: «با نزدیک‌ شدن به تاریخ انتشار، یک تست بتا برای بازی برگزار خواهد شد. این به بازیکنان فرصتی را می‌دهد تا بازی The Day Before را قبل از انتشار، تجربه کنند و بازخورد ارزشمندی را به ما ارائه دهند تا بتوانیم از آن برای بهبود نسخه نهایی استفاده کنیم».

بااین‌حال هنوز سوالات زیادی پیرامون تاریخ و نحوه برگزاری این تست بتا در ذهن علاقه‌مندان به بازی The Day Before خواهد بود که سازندگان باید در آینده به آن‌ها پاسخ دهند. بازی The Day Before قرار است در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده