// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۶

حجم بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West مشخص شد

حجم بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West که قرار است برای پلی استیشن 5 عرضه شود، مشخص شد.

طی هفته جاری بسته الحاقی Burning Shores روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد تا ایلوی پس از حوادث بازی Horizon Forbidden West ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. حال به‌گفته صفحه توییتر PlayStation Game Size، حجم فایل این بسته الحاقی در منطقه اروپا ۱۶.۷ گیگابایت و در ژاپن ۱۴.۹۲۱ گیگابایت است؛ هرچند فضای نصبی مورد نیاز بازی هنوز مشخص نیست.

با اینکه حجم این گسترش دهنده نسبت‌به بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی هورایزن زیرو داون بسیار بیشتر است که بین ۸.۴ تا ۹ گیگابایت بود، اما بسته نام‌برده تنها برای پلی استیشن 4 عرضه شده بود. البته گفتنی است باتوجه‎‌به نحوه فشرده‌سازی متفاوت PS5، شاید این مقایسه چندان دقیق نباشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی باعث شده است حجم این بسته الحاقی جدید تا این حد بیشتر باشد.

Horizon Forbidden West: Burning Shores در روز ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) عرضه خواهد شد. این DLC در خرابه‌های لس آنجلس که به‌خاطر آتشفشان‌ها به مجمع‌الجزایر تبدیل شده، به وقوع می‌پیوندد. ایلوی باید درباره یک تهدید جدید که احتمالا Metal Devil غول‌پیکری است، تحقیق کند و به یک Quen جدید به‌نام Fleet's End برود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده