// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۳

آمادگی سونی برای ورود قدرتمند به بازار کلاد گیمینگ

باتوجه‌به آگهی‌های شغلی جدید، ممکن است سونی در حال آماده‌سازی برای ورودی قدرتمند به بازار کلاد گیمینگ باشد.

پس از مرگ گوگل استیدیا، ممکن است سونی در حال آماده شدن برای ورودی پرقدرت به بازار کلاد گیمینگ باشد. این شرکت اکنون در حال استخدام برای بیش‌از بیست موقعیت شغلی مرتبط‌با بازی ابری در پلی استیشن است؛ زیرا سونی قصد دارد بازی‌های کنسولی خود را روی هر دستگاهی ارائه دهد.

بنابر یک آگهی شغلی، سونی در گروه تکنولوژی آینده (FTG) در حال استخدام ۲۲ نفر است تا «چشم‌اندازی استراتژیک برای استریم بازی ابری در پلی استیشن تولید و ارائه کنند». هدف اصلی FTG «پیشتازی در انقلاب کلاد گیمینگ» و ارائه «بازی‌های با کیفیت کنسولی روی هر دستگاهی» است. همچنین این آگهی شغلی نشان می‌دهد سونی دیگر درحال همکاری با مایکروسافت برای ساخت تکنولوژی ابری خود نیست و به‌جای آن تصمیم گرفته یک زیرساخت ترکیبی ابری با سرویس وب آمازون بسازد.

این شرکت ژاپنی چند وقتی است درحال کار روی تکنولوژی ابری است. در شروع سال ۲۰۲۲ یک ثبت اختراع کلاد گیمینگ توسط سونی فاش شده بود و استودیو Haven هم به‌دنبال ساخت یک سیستم توسعه بازی بر مبنای کلاد است. همچنین شایعه شده کنسول دستی جدید سونی با اسم رمز Q Lite هم براساس قابلیت ریموت پلی در دست ساخت است؛ اما احتمالا عرضه این موارد مرتبط‌با کلاد گیمینگ مدتی طول خواهد کشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده