نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷

راه یافتن خریدهای درون برنامه‌ای به Resident Evil 4 Remake برای ارتقا سریع‌تر سلاح‌ها

شرکت کپکام خریدهای درون برنامه‌ای را در به‌روزرسانی تازه به بازی Resident Evil 4 Remake اضافه کرد که ارتقا سریع‌تر سلاح‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

شرکت Capcom خریدهای درون برنامه‌ای را به بازی Resident Evil 4 Remake اضافه کرده است که امکان ارتقا سریع‌تر سلاح‌ها با پرداخت هزینه اضافی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. حالت The Mercenaries اخیرا در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفت، اما این آپدیت با ۱۱ بسته الحاقی پولی تحت عنوان Exclusive Upgrade Tickets (بلیت‌های ارتقا انحصاری) نیز همراه بود که روند ارتقا سلاح‌ها را سرعت می‌بخشند.

در توضیحات این بسته‌های الحاقی می‌خوانیم: «دوست‌داران اسلحه، کلکسیونرهای چاقو و عاشقان انواع و اقسام سلاح‌ها، بلیت شما برای نمایش سلاح از راه رسیده است! به بیان دقیق‌تر بلیتی که باید در فروشگاه Merchant استفاده شود. با این بلیت صرف‌نظر از سطح سلاح و در هر زمانی به ارتقا منحصربه‌فرد سلاح‌ها دسترسی خواهید داشت. این آیتم به منوی Treasures اضافه می‌شود و در تمام داده‌های ذخیره‌شده بازیکن‌ها در دسترس خواهد بود».

قیمت هر بلیت Exclusive Upgrade Tickets برابر ۲.۹۹ دلار است و تعدادی بسته چندگانه وجود دارد که امکان خریداری ۳ یا ۵ بلیت را با تخفیف برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. در صورتی‌که بازیکن‌ها قصد تهیه همه این موارد را داشته باشند، باید مبلغ ۵۵.۸۹ دلار برای خریداری ۲۳ بلیت ارتقا صرف کنند. این در حالی است که شرکت کپکام قبلا هیچ اشاره‌ای به راه‌یابی پرداخت درون برنامه‌ای به بازی Resident Evil 4 Remake نکرده بود.

به‌تازگی حالت The Mercenaries در قالب یک به‌روزرسانی منتشر شد. این حالت از چند مرحله تشکیل شده است که در هر مرحله لیان کار را با تمام سلاح‌هایش شروع می‌کند و باید تا جای امکان دشمنان را در یک محدوده زمانی بکشد. بازی Resident Evil 4 Remake در دو هفته اول انتشار ۴ میلیون نسخه فروش داشت. این ریمیک در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده